پایه دهم

انشا با موضوع روزی که نمره خوبی گرفتم

انشا با مضمون روزی که نمره خوبی گرفتم

پایه دهم انشا با موضوع روزی که نمره خوبی گرفتم

مقدمه:

هر کسی قطعا در هر شرایطی که قرار دارد مزد زحمات خود را می گیرد، اگر تلاش زیادی کرده باشد و یا این که در جهت موفقیت خود و نزدیکان قدم های بزرگ تری برداشته باشد، قطعا زود تر به این خواسته می رسد و اگر تنبلی کند قطعا نتیجه خوبی در زندگی دریافت نخواهد کرد.

تنه انشاء:

عده ای هستند که می خواهند با پیش رفتن از مسیر میانبر ها به موفق برسند، عده ای راه های مشخص و درستی را برای این کار انتخاب می کنند و در مقابل عده ای هستند که هیچ نگرش مثبتی راجع به زندگی ندارند و صرفا سعی می کنند که در مقابل سختی ها عکس العملی از خود نشان ندهند و حتی آن ها را تحمل نیز نخواهند کرد، مدام آرزوی مرگ می کنند و می خواهند زندگی شان هر چه زود تر به پایان برسد.

اما قطعا این مسئله اشتباه است، ما وقتی می خواهیم نمره خوبی بگیریم باید پشتکار قوی داشته باشیم، روزی که نمره خوبی گرفتم متوجه شدم که من مزد زحمات و تلاش های خود را می گیریم، در واقع امکان ندارد که راهی برای موفق شدن من وجود نداشه باشد، همواره سعی می کنم که از سختی ها گذر کنم و به چیزی که می خواهم برسم، ممکن است این اتفاق همیشه رخ ندهد اما بالاخره برای یک بار هم که شده انجام می گردد.

اگر نمره خوب می خواهیم صرفا استفاده از روش های اشتباه همیشه جوابگو نیست، تا راهی که درست است را نرویم سرانجام در مرحله ای شکست می خوریم و با مشکل مواجه می شویم.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع زیبایی های شب
انشا با موضوع روزی که نمره خوبی گرفتم
انشا با موضوع روزی که نمره خوبی گرفتم

نتیجه گیری:

پیروزی زمانی بدست می آید که بدانیم از هوش خود چگونه و در چه جهتی استفاده کنیم، زمانی همواره موفقیت های گسترده تر و بزرگ تری کسب می کنیم که سعی کنیم به چیزی که می خواهیم فکر کنیم و ذهن خود را از حاشیه پاک کنیم.

انشا با موضوع روزی که نمره خوبی گرفتمپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.4 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

95 − = 87