پایه هفتم

انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء دفتر نقاشی

انشا در مورد جان بخشی به اشیاء دفتر نقاشی پایه هفتم

پایه هفتم انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء دفتر نقاشی

مقدمه:

زندگی یک کتاب و یا دفتر نقاشی همیشه می تواند جالب باشد، چون رخداد های عجیبی به وقوع می پیوندند و او هر روز با توجه به تجربه اش با چیز جدیدی آشنا می شود که شاید تنها برای او عجیب باشد و برای ما انسان ها بار ها و بار ها تکرار شود.

تنه انشاء:

من یک دفتر نقاشی هستم، شروع زندگی ام را از انتقال یک انبار بزرگ در ذهنم به خاطرم سپرده ام و حالا حس می کنم که این اتفاق مدام تکرار می شود و برای من جذابیت اصلی در زندگی ام این است که یک کودک شروع به کشیدن نقش در ذهن من کند، آن لحظه برای من تعریف نشدنی است و فکر می کنم که زندگی ام روز به روز بهتر می شود، من معمولا تعداد برگ بیش از 50 دارم، برخی از دوستانم از من بزرگ تر، برخی گران تر و برخی نیز طرح های زیبایی روی جلد خود دارند.

جلد من درست مانند لباس من است، وقتی که خیس شود حس نگرانی بدی به من دست می دهد، چون می تواند باعث مرگم شود و زندگی ام را بد کند.

قطعا کشیدن نقاشی می تواند دنیای بزرگ و عجیبی را برای من رقم بزند، انگار که این تجربه باعث شده است مدام فکر کنم در شرایط مختلف هستم، از دریای طوفانی تا خانه ای زیبا که آجر های کوچکی دارد. از شهری که پر از دود و ترافیک است تا جنگی گه رخ داده است و عده ای از خاک وطن خود دفاع می کنند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد جمله آدم گرسنه سنگ را هم می خورد
انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء دفتر نقاشی
انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء دفتر نقاشی

نتیجه گیری:

هر کسی می تواند تجربه ای جالب در نقاشی داشته باشد، من تمامی آن ها را به خاطر می سپارم.

 

انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء دفتر نقاشیپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 0.4 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 1