پایه یازدهم

انشا با موضوع تلاش در مسیر هدف های بزرگ و سخت

انشا در مورد تلاش در مسیر هدف های بزرگ و سخت پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا با موضوع تلاش در مسیر هدف های بزرگ و سخت

مقدمه:

هر کسی هدف مهم و کلیدی در ذهن خود دارد که می خواهد در آینده ای نه چندان دور و چند سال آینده زندگی اش به آن برسد و این مسیر را از همان ابتدا برای خودش مشخص کرده است و به سوی آن پیش می رود.

تنه انشاء:

انسان ها می توانند اهداف متفاوتی با یکدیگر داشته باشند و حتی راهی که انتخاب می کنند نیز با یکدیگر فرق های بزرگ داشته باشد. اگر ترجیح می دهید به هدفی که از گذشته تاکنون داشته اید برسید و حس بدی شما را به سمت چیز هایی که نمی خواهید پیش برده است بهتر است که از روز اول که این انشا را می خوانید و یا می شنوید، برای تلاش آماده باشید.

زندگی مانند یک مسابقه است و شما از همان ابتدا در مسیر یک بازی قرار می گیرید. باید برای جلوگیری از هر گونه رخداد بد قوانین آن را بیاموزید و بهتر است که همین حالا مسیر را مشخص کرده و بر اساس نقشه ای که بدست می آورید و بسیار بسته به هوش شما دارد پیش تر و پیش تر بروید.

اما آیا این ممکن است سختی ها کم باشد و مسیری بسیار هموار باشد و به سرانجام خوش ختم شود؟ باید بگوییم که در 99 درصد مواقع چنین چیزی امکانپذیر نیست.

انشا با موضوع تلاش در مسیر هدف های بزرگ و سخت
انشا با موضوع تلاش در مسیر هدف های بزرگ و سخت

نتیجه گیری:

در نتیجه اگر می خواهید به هدف های بزرگ برسید، حتی زمانی را به بی خوابی می گذرانید و شرایط شما سخت و تلخ تر از چیزی که گاهی فکرش را می کنید می شود. اما به هر حال موفقیت های بزرگ ارزش ریسک کردن را خواهد داشت. تلاش کنید تا خواسته های شما تبدیل به آرزو شوند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد شغل خلبانی

 

انشا با موضوع تلاش در مسیر هدف های بزرگ و سختپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − = 10