پایه هشتم

انشا با موضوع تاثیر فناوری بر زندگی ما

انشا در مورد تاثیر فناوری بر زندگی ما پایه هشتم

پایه هشتم انشا با موضوع تاثیر فناوری بر زندگی ما

مقدمه:

موضوع انشاء امروز را درمورد زندگی در عصر تکنولوژی درنظر گرفته ام  همه ما ها امروزه به نحوی برای پیش بردن سریع و آسان کار های روزمره خود به استفاده از رایانه های شخصی و تلفن های همراه میپردازیم با گذر روز ها و تغیر نسل احتیاج های انسان ها نیز گسترش پیدا کرد و بشر از جایی که همیشه به دنبال راه کار اسان در انجام کار است .

تنه انشاء:

حال انگار انسان به سمت تکنولوژی روی آورد با توجه به پیشرفت علم تکنولوژی در چند دهه اخیر انجام  کارها به خصوص در ادارات، آموزش و پرورش و کارخانه ها تاثیر بسزایی داشته به طور مثال در نهاد های دولتی برای بایگانی کردن یکسری از پرونده ها نیاز به حمل و نقل، اتلاف وقت، دسته بندی به ترتیب حروف الفبا بود اما حال برای اینکار با فشردن چند دکمه شما میتوانید تمام این مراحل را در چند دقیقه انجام دهید.

یا در حال حاضر برای انتقال پرونده ها از سیستم های ماشینی استفاده کنیم ولی با توجه به تمام مزایایی که تکنولوژی و عصر ارتباطات دارد معایبی نیز دارد اکثر نوجوانان و جوانان نحوه استفاده از این ابزار ها را نمیدانند و همین باعث میشود که از این موضوع سوء استفاده شود و حتی گاهی استفاده بیش از حد آن سلامتی انسان را به خطر بیاندازد.

انشا با موضوع تاثیر فناوری بر زندگی ما
انشا با موضوع تاثیر فناوری بر زندگی ما

نتیجه گیری:

پس لطفا دوستان عزیز برای استفاده از هر چیزی برنامه ریزی داشته باشید تا در زمان مناسب به تمام کارهای خود برسید. نباید فراموش کنید که هر چیزی مزایا و معایب خاص خود را دارد و می تواند به زندگی شما آسیب های سختی وارد کند و حتی باعث شود از کار های روزانه خود عقب بمانید.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع دندان درد

انشا با موضوع تاثیر فناوری بر زندگی ماپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − = 11