پایه هشتم

انشا با موضوع اگر معلم نگارش بودم

انشا کتاب نگارش پایه هشتم با موضوع اگر معلم نگارش بودم

پایه هشتم انشا با موضوع اگر معلم نگارش بودم

مقدمه:

معلمی یکی از بهترین شغل هایی است که هر کسی می تواند انتخاب کند و در ادامه به فرد موفقی در جامعه تبدیل شود که از نظر دیگران نیز درخور احترام واجبی است، چون معلمی شغل پیامبران است و ما باید همواره به این شغل و افرادی که آن را انتخاب می کنند احترام بگذاریم.

تنه انشاء:

اگر این نکته را بیاموزیم که معلم ها همواره می توانند بهترین راهنمای ما در هر وضعیت و هر شرایطی باشند، اگر احساس می کنیم که ممکن است درگیر لحظات تلخ شویم، درسی را به خوبی نیاموخته باشیم، قطعا معلم ها در خانه دوم ما و یعنی در محیط مدرسه می توانند کمک خوبی باشند.

شاید اگر معلم نگارش یا همان انشا باشم، به آن ها اجازه دهم در مورد موضوعاتی که خودشان دوست دارند بیشتر بنویسند، اگر کسی نمی داند که چگونه باید یک نوشته را شروع کند به او شرح می دهم که باید از اصول خاصی پیروی کند، ضمن این که با توجه به تحصیلاتی که خواهم داشت و احتمالا مرتبط به ادبیات است باید بیاموزم که وقتی کسی سوالی از من در مورد لغات و ساختار های املایی می پرسد باید با نگارش دقیق به او بیاموزم.

وقتی بتوانم هر چه که آموخته ام را دقیق با قدرت و فن بیان صحیح به آن ها بیاموزم قطعا بیش از پیش دوست دارند که فرا بگیرند و بیاموزند.

انشا با موضوع اگر معلم نگارش بودم
انشا با موضوع اگر معلم نگارش بودم

نتیجه گیری:

هر چه یک معلم از خود دقت بیشتری نشان دهد قطعا در این شرایط و وضعیت حس بهتری خواهد داشت، این که علوم لازم را به دانش آموزان می آموزد باعث می شود که آن ها نیز به او اعتماد داشته باشند و هر سوالی که دارند از او بپرسند.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع دندان درد

انشا با موضوع اگر معلم نگارش بودمپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 15 = 23