پایه نهم

انشا با موضوع اهمیت هدف در زندگی

انشا پایه نهم اهمیت هدف در زندگی

پایه نهم انشا با موضوع اهمیت هدف در زندگی

مقدمه:

هدف در زندگی در واقع مشخص کننده مسیر و مانند نوری است که جاده ای را روشن کرده و باعث می شود ما هدفمند به سمت و سویی پیش رفته و ضمن این که مدام سعی می کنیم زندگی مان را به آن سمت هدایت کنیم، خودمان را مطابق هدفمان با شرایط اطراف هماهنگ کرده و در نهایت به چیزی که می خواهیم دست یافته و روز به روز موفق تر می شویم.

تنه انشاء:

انسان ها همیشه باید برای هدفی خاص در زندگی خود زندگی کنند، هر لحظه برای آن بجنگند، ضمن این که اگر به خوبی مسیر موفقیت را پیدا کنیم قطعا می توانیم به چیزی که می خواهیم برسیم و در نتیجه زندگی مان را دگرگون کنیم، این هدف می تواند از هر جنبه ای مورد بررسی قرار گیرد، تفاوتی ندارد مضمون نیست.

تا حد زیادی انتخاب مسیر بستگی به خودمان دارد، در صورتی که شرایط اجتماعی و موارد دیگر نیز این تاثیر را متفاوت خواهد ساخت و نمی توان انتظار داشت یک شخص وقتی از ابتدای کار مسیری را انتخاب می کند، تا انتها رفته و به هدفی که در ذهن داشت برسد، برخی سعی می کنند از راه های متفاوتی حرکت کنند.

اما در نهایت تمام انسان ها به دنبال موفقیت هستند، برخی آن را باور کرده و سعی می کنند تلاش خود را هر روز بیشتر کنند.

انشا با موضوع اهمیت هدف در زندگی
انشا با موضوع اهمیت هدف در زندگی

نتیجه گیری:

زندگی انسان ها از نظر شروع و مسیری که در آن هدف را جستجو می کنند همیشه متفاوت است، نقش مهم اطرافیان را نیز نباید در این مورد نادیده گرفت، آن ها می توانند سبب دگرگونی های عظیم در زندگی ما شوند و البته ما هم می توانیم این تاثیر را روی آن ها داشته باشیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا جهان هستی و قدرت آفریدگار جهانیان

 

انشا با موضوع اهمیت هدف در زندگیپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + = 6