پایه هشتم

انشا با موضوع از محبّت خارها گل مي شود

انشا درباره ضرب المثل محبّت خارها گل مي شود

پایه هشتم انشا با موضوع از محبّت خارها گل مي شود

مقدمه:

محبت می تواند بهترین اتفاق در زندگی هر کسی باشد، در واقع عده ای هستند که همواره فکر می کنند وقتی با دیگران بدون هیچ گونه احترام و محبتی برخورد کنند آن ها حساب برده و کارشان نیز زود تر پیش می رود، در صورتی که این مسئله به هیچ عنوان منطقی و عقلانی نیست.

تنه انشاء:

چه بسا هر کدام از ما در شرایط سخت قرار گیریم و نیازمند به کمک دیگران باشیم، اگر آن ها نیز چنین رفتاری با ما داشته باشند قطعا با این وضعیت ممکن است بدترین لحظه زندگی مان را تجربه کنیم و به هدفی که دوست داشتیم نرسیم، باید بدانیم که وقتی به کسی محبت می کنیم، باید سعی کنیم برای آن حد و اندازه ای قائل شویم، مگر این که فرد مقابل را به خوبی شناخته و یا این که با او پیوند عاطفی و احساسی داشته باشیم.

محبت به اعضای خانواده همواره بهترین اتفاق است، حتی اگر مدت زمانی به عصبی ترین و بد اخلاق ترین فرد روی کره زمین نیز محبت کنیم، ممکن است تغییراتی به مرور در او ایجاد شود و این قطعا بهترین اتفاق است.

ضمن این که محبت همیشه می تواند حل کننده بزرگ ترین و سخت ترین مشکلات زندگی باشد، ما باید بیاموزیم که محبت می تواند راه حل سختی ها، تلخی ها، سوء تفاهم است. همواره از آن در زندگی خود استفاده کنیم که معجزه را احساس می کنیم.

انشا با موضوع از محبّت خارها گل مي شود
انشا با موضوع از محبّت خارها گل مي شود

نتیجه گیری:

ضرب المثل محبّت خارها گل مي شود خیلی صریح به این مسئله پرداخته است که وقتی به دیگران محبت کنیم، آن ها هر چه بد خلق تر و بدرفتار تر باشند، می توانند تحت تاثیر رفتار شما قرار بگیرند و شرایطشان نیز خیلی زود دگرگون خواهد شد.

مطلب پیشنهادی :  انشا ضرب المثل با سیلی صورت خود را سرخ داشتن

انشا با موضوع از محبّت خارها گل مي شودپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.6 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

64 + = 69