پایه دهم

انشا اهمیت برنامه ریزی در کار ها و انجام وظایف

انشا در مورد داشتن برنامه ریزی در کار ها

پایه دهم انشا اهمیت برنامه ریزی در کار ها و انجام وظایف

مقدمه:

در زندگی هیچ چیز مانند برنامه ریزی نمی تواند به ما برای پیشرفت کمک کند، در واقع هدفگذاری می کنیم و می دانیم که چگونه به چیزی که در ذهن داریم برسیم و حتی ممکن است گاهی اتفاقات سختی برای ما رخ دهد که قابل پیش بینی نباشند، اما اگر با هدف رو به جلو حرکت کنیم و از تمام هوشمان استفاده کنیم موفق هستیم.

تنه انشاء:

کافی است بدانید که هر کسی می تواند در مقابل وظایفی که انجام می دهد احساس مسئولیت داشته باشد، آن گاه انگار موفق ترین انسان دنیا است و به نتیجه ای که دلش می خواست می رسید و زود تر از هر کسی به سمتی که پیش برود بهترین نتیجه را دریافت می کند.

هر کدام از ما اگر در درس خواندن، دانشگاه، کار، فعالیت های ورزشی برنامه ریزی داشته باشیم قطعا موفق تر خواهیم بود، به این صورت که ممکن است درگیر لحظات پر از ترس شویم، زیرا در موعد مقرر یک وظیفه را به درستی انجام نداده ایم. شما می توانید هر برنامه مشخص را یادداشت کرده و بر اساس هدفتان رو به پیروزی قدم بردارید.

البته که برنامه ریزی تنها مربوط به درس و تحصیل نیست، در هر زمینه دیگری می توانید از آن استفاده کنید و خود را آن طور که باید و شاید برای مسئولیت های سنگین تر در زندگی آماده کنید.

انشا اهمیت برنامه ریزی در کار ها و انجام وظایف
انشا اهمیت برنامه ریزی در کار ها و انجام وظایف

نتیجه گیری:

انسان ها اگر در زندگی با برنامه ریزی پیش بروند به بسیاری از چیز هایی که انگار دور از ذهن است می رسند، آن ها می توانند هدفمند عمل کنند، هر گاه احساس کمبود وقت کردند آن را با برنامه های دیگر خود جایگزین کرده و به درستی مواردی که لازم است را پیش ببرند، ضمن این که قطعا برنامه ریزی درست در زندگی باعث می شود شما به هر کدام از هدف ها و خواسته هایتان جامه عمل بپوشانید.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف

انشا اهمیت برنامه ریزی در کار ها و انجام وظایفپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

65 − = 59