پایه هشتم

انشا در مورد نقش تجربه در پیشرفت و موفقیت

انشا با موضوع نقش تجربه در پیشرفت و موفقیت پایه هشتم

پایه هشتم انشا در مورد نقش تجربه در پیشرفت و موفقیت

مقدمه:

تجربه همواره در کار ها می تواند کمک بزرگی به انسان ها کرده و نقش مهمی در پیروزی در عرصه ها و نبرد های مهم دارد و حتی باعث می شود که هر کسی به چیزی که می خواهد بنا به استراتژی برسد.

تنه انشاء:

وقتی به این موضوع بیاندیشیم که در تلاشی که داریم می توانیم موفقیت های گسترده ای را برای خودمان رقم زده و حتی سختی ها را نیز یک به یک حل کنیم، قطعا تجربه به میدان می آید. مسیر های اشتباه در زندگی انسان ها بسیار وجود دارد و موجب رخداد های منفی و سخت می شود.

عده ای نیز ممکن است از تجربه استفاده کنند اما باز هم پیشرفتی در مسیر وجود نداشته و سختی های زندگی شان نیز روز به روز بیشتر شده که البته دلایل خاص خود را دارد. مثلا یکی از دلایل این است که تجربه به تنهایی کافی نیست.

هوشمند بودن یک فرد می تواند کمک شایانی به طی شدن این مسیر کرده و حتی باعث شود که انسان به هدفی که در ذهن دارد و گاه عجیب به نظر می رسد بهتر دست یابد.

همواره در ابتدای مسیر همیشه ایده های بزرگ عجیب و حتی شاید تمسخر آمیز به نظر برسند و بسیاری شما را به سمت نا امیدی هدایت کنند. اما شما برنامه ریزی دارید و بر این اساس پیش می روید و پیشرفت می کنید.

انشا در مورد نقش تجربه در پیشرفت و موفقیت
انشا در مورد نقش تجربه در پیشرفت و موفقیت

نتیجه گیری:

نوشتن برنامه و انجام فعالیت هایی که شما را به موفقیت نزدیک تر می کند می تواند بهترین و ایده آل ترین کار ممکن باشد، پس بهتر است همین حالا آن را شروع کنید.

مطلب پیشنهادی :  انشا جان بخشی به اشیا نیمکت پارک

کار های خود را بر اساس اولویت مرتب کرده و انجام دهید.

 

انشا در مورد نقش تجربه در پیشرفت و موفقیتپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

88 − = 84