پایه هفتم

انشاء با موضوع خانه پایه هفتم جدید

انشاء با موضوع خانه پایه هفتم جدید

انشاء با موضوع خانه پایه هفتم جدید

مقدمه:

 آدمی هر کجا باشد زمانی که در آن مکان حس امنیت و آرامش داشته باشد، آنجا خانه ی اوست. فرقی نمی کند در کدام نقطه از جهان باشد، خانه یعنی سقفی که زیرش دلت قرص باشد.

تنه انشاء:

خانه همان چهار دیواری است که مامن و پناهگاهت در هر شرایطی است. فرقی نمی کند باران باشد و طوفان، خانه یعنی جایی که در آن آرام می گیری و برای چند ساعت در خیال خوش، غرق می شوی خانه یعنی سقفی که بالای سرت است،

بدون دغدغه و بدون دلنگرانی های روزانه. خانه یعنی جمعی که در آن خانواده حضور دارند و با حمایت های بی دریغشان از تو در هر شرایطی محافظت می کنند تا مبادا خاری به پایت فرو رود یا که اخمی رو.ی پیشانی ات بنشیند.

خانه یعنی جایی که با خیال راحت پایت را دراز کنی و با فنجانی چای از خود پذیرایی کنی، خانه یعنی یک بغل عشق که حتی فرسنگ ها از وطنت دور باشی باز همیشه درش به رویت باز است.

همیشه گرم است و عده ایی برای آمدنت چشم انتظارند، کسی مثل مادر که برای نقش بستن لبخندی روی صورتت هر چه در توان دارد رو می کند. بوی عطر غذایش همیشه دل انگیز و آغوش همیشه گرمش در انتظارت است.

خانه یعنی پدری که بی منت برایت تلاش می کند و کوه می شود، سپر می شود تا مبادا کسی به عزیز کرده اش نگوید که بالای چشمش ابرویی است! خانه با این ها معنی می گیرد. در غیر صورت تنها می شود چهار دیواری سرد که تنها فرقش آن است که سقفی روی سرت دارد.

نتیجه گیری:

هر جا که در آن عشق و آرامش و امنیت و خانواده ات باشد یعنی آنجا خانه است. آن موقع فرقی ندارد اسبابش لوکس است یا ساده، خانه یعنی یک جایی که در آن قلبت در کنار بهترین ها قرار دارد. این زیباترین اسبابه یک خانه است.

انشاء سفارشی پایه هفتم با موضوع خانه

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

نظر شما در مورد این انشاء چه بود؟

امتیاز کل

خلاصه امتیاز به این انشاء از دیدگاه شما

امتیاز کاربران: 4.6 ( 2 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 7 =