پایه هشتم

انشا از زبان یک لنگه کفش

انشا در مورد داستان زندگی یک لنگه کفش

پایه هشتم انشا از زبان یک لنگه کفش

مقدمه:

امروزه برای حفاظت از پا ها و رهایی از خطراتی که ممکن است در اثر برخورد پوست انسان با سطح زمین ایجاد شود از کفش استفاده می کنند، البته نوع های ساده و اولیه آن نیز توسط انسان های نخستین ساخته و مورد استفاده قرار می گرفت که از بر درختان و پوست گیاهان و… بودد. جالب است که یک داستان تا چه حدی می تواند واقعی باشد، وقتی از جان بخشی به اشیا استفاده می کنیم می توانیم داستان زندگی یک کفش را بشنویم که فوق العاده شیرین است.

تنه انشاء:

من یک کفش هستم، وظیفه ی من مراقتت از پا های شماست، اتفاقی که هر روز رخ می دهد و وقتی از خواب بر می خیزید، به مدرسه، محل کار و یا هر جایی که می خواهید بروید قطعا به من و یا یکی از دوستان من نیاز پیدا خواهید کرد،امکان ندارد بتوانید بدون یک لنگه کفش چند قدم بردارید.

سرانجام زخمی خواهیم شد و این قطعا اگر چندین بار تکرار شود دیگر امکان راه رفتن برای ما وجود نخواهد داشت، در چنین شرایطی می توانید من را بهتر نگه داری کنید که مجبور نشوید هر باز هزینه زیادی پرداخت کرده و باید بگویم از این که مدام من را تغییر می دهید به هیچ عنوان احساس خوبی ندارم. انگار شما تنها برای چند لحظه به من نیاز دارید و این رخداد از نظر من به هیچ عنوان عادلانه نیست.

من در روز های سخت، گرما، سرما، آفتاب های سوزان تابستان و باران های پاییزی و برف سخت همراه شما بوده ام. نگه داری من بسیار آسان است، هر بار من را از گرد و غبار و البته آلودگی پاک کنید ببینید که عمرم چند برابر طولانی شده و حالا دوست خوبی برای پا های شما می شوم.

انشا از زبان یک لنگه کفش
انشا از زبان یک لنگه کفش

نتیجه گیری:

کفش ها انواع مختلفی دارند، ورزشی، رسمی، مخصوص کودک و… تفاوتی ندارد کفش یکی از مهم ترین اختراعات بشر است که برخی از آن ها گران هستند، برخی نیز ارزان تر بوده و جنسشان نیز متفاوت است.

در واقع می شود گفت که نحوه طراحی و همین طور الیاف مورد استفاده می تواند قیمت فرش ها را دگرگون کند.

 

انشا از زبان یک لنگه کفشپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.02 ( 3 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

55 − 46 =