پایه دوازدهم

انشا مزایا و معایب استفاده از اینترنت در بین مردم

انشا در مورد مزایا و معایب استفاده از اینترنت در بین مردم پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا مزایا و معایب استفاده از اینترنت در بین مردم

مقدمه:

امروزه استفاده از اینترنت بسیار در بین مردم، جوانان و نوجوانان و حتی کودکان گسترش یافته است و قطعا شما هم که این متن انشا را می شنوید، بهره های زیادی از این فضای بزرگ و خارج از دنیای واقعی برده اید. اما مسئله این خواهد بود که آیا واقعا این فضا مجازی است؟

تنه انشاء:

قطعا حالا دیگر خیر! فضایی که ساختاری نزدیک به واقعیت پیدا کرده است و بسیاری از اشخاص به صورت حقیقی در آن زندگی می کنند، حتی امروزه امکان تایید افرادی که واقعی هستند نیز وجود دارد و باید در ادامه تمامی این صحبت ها بگوییم که روز به روز بخش بیشتری از آن را در زندگی مان می بینیم و انگار که قرار نیست به پایان برسد.

اما به هر حال از این مسئله باید خوشحال باشیم که بسیاری از کار ها به آسانی با دسترسی به اینترنت انجام می شود، دیگر نیازی نیست که ساعت ها وقت صرف کنیم که یک کار ساده مانند پرداخت قبض را با مراجعه به بانک ها انجام دهیم.

کم شدن دغدغه ما برای انجام کار های مهم باعث شده است که دسترسی به اینترنت در سطح کشور بیشتر شده و مردم علاقه مند باشند که این تکنولوژی را به کار ببرند.

به هر حال هر کدام از ما سهمی در فرهنگ سازی اینترنت نیز خواهیم داشت، اینترنت شبکه ای است که تمام مردم با هر سطح فرهنگ از آن استفاده می کنند، قطعا نیاز است رفتار افراد درست مانند دنیای واقعی در این فضا نیز کنترل گردد.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد پیدایش ترس در زندگی انسان
انشا مزایا و معایب استفاده از اینترنت در بین مردم
انشا مزایا و معایب استفاده از اینترنت در بین مردم

نتیجه گیری:

این موارد باعث می شود که اگر فضای مجازی به خوبی کنترل شود، در نتیجه استفاده از آن در درازمدت می تواند آسیب های زیادی را به ما وارد کند.

انشا مزایا و معایب استفاده از اینترنت در بین مردمپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

44 − 42 =