پایه نهم

انشا در مورد عصبانیت و افراد عصبانی

انشا با موضوع عصبانیت و افراد عصبانی پایه نهم

پایه نهم انشا در مورد عصبانیت و افراد عصبانی

مقدمه:

افراد عصبانی عموما زندگی و لحظات سختی را دارند و به هر چه می اندیشند فکرشان درگیر شده و برای خود مشکلات زیادی را به وجود می آورند. حتی باعث خستگی روحی برای خودشان و دیگر انسان ها می شوند و این وضعیت به هیچ عنوان خوب نیست و نمی تواند رضایت واقعی را برای آن ها به وجود آورد.

تنه انشاء:

روزانه ممکن است با افراد عصبانی روبرو شویم که مدام در پی درگیری هستند و لحظات سخت و تلخی را برای خودشان و دیگران به وجود می آورند و این لحظات به هیچ عنوان برای هیچ کدام از طرفین خوشایند نیست.

برای رهایی از این حالت روش های زیادی وجود دارد، مثلا این که ذهن را کم تر درگیر اطراف کنیم و بیشتر به اتفاقات و نکات مثبت فکر کنیم. فراموش نکنید که انسان های عصبی به هیچ عنوان نمی توانند تصمیم گیری درستی داشته باشند و احساس آن ها در بیشتر مواقع بر عقلشان غلبه می کند.

هنگامی که احساس خشم می کنیم، انتقال دهنده های عصبی و برخی هورمون ها از طریق جریان خون ارسال می شوند که به نوبه خود موجب افزایش ضربان قلب و تنش عضلانی می شود.  باید بدانید که این حس باعث می شود انسان ها از وضعیت عادی خارج شده و مدام فکر کنند که زندگی شان پر از اتفاقات تلخ و سخت است و هر چه تلاش می کنند به هدف و نتیجه ای که در ذهن دارند نمی رسند.

مطلب پیشنهادی :  انشا انسان‌های حسود چگونه فکر می‌کنند
انشا در مورد عصبانیت و افراد عصبانی
انشا در مورد عصبانیت و افراد عصبانی

نتیجه گیری:

بعلاوه تمامی این موارد باید گفت که هر فرد عصبانی قطعا در کاهش عمر خود با رفتار هایش تاثیرات مستقیم و ویژه خواهد داشت. حتی انسان های دیگر را نیز به سمت بیماری های روحی و جسمی پیش می برد.

 

انشا در مورد عصبانیت و افراد عصبانیپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − = 13