پایه هفتم

انشا در مورد برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف

انشا با موضوع برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف برای پایه هفتم

پایه هفتم انشا در مورد برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف

مقدمه:

موضوع امروز ما در مورد برنامه ریزی روزانه برای رسیدن به اهداف می باشد، دوستان عزیز انشاء ام را با یک  سوال میخواهم آغاز کنم آیا برای زندگی خود برنامه ریزی دارید؟ آیا می دانید از آینده چه می خواهید و می خواهید چه چیزی را به دست آورید؟ برای این سوال ها چه پاسخی دارید و چه قدر تلاش برای رسیدن اهدافتان دارید؟

تنه انشاء:

برنامه ریزی کمک بسیار زیادی در سر و سامان و نظم دادن زندگی انسان می کند شما برای مثال: برای پیشرفت شخصیتی می دانید باید مطالعه داشته باشید ولی همه چیز بایدظبقبرنامه ریزی و خواسته شما پیش برود برای مثال: دوساعت در روز مطالعه، دوساعت تماشای فیلم خوب، مدت زمان دلخواه برای گوش دادنن به موسیقی و بیرون رفتن و… همه این موضوع ها کمک میکنند تا شما به مقصودتان برسید.

برنامه ریزی کردن انسان را در هر زمبنه ای نسبت به فردی که برنامه ریزی ندارد یک مرحله رو به جلو هدایت می کند اگر بخواهبد با دقت به ابن مسئله بنگرید باید به زندگی انسان های موفق اشاره کنیم کدام یک از آنها از بی برنامگی به جایی رسیده اند؟

انشا در مورد برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف

نتیجه گیری:

هیچکدام همگی برای رسیدن به هدف خود از یک سری از اتفاقات خودداری کرده اند و رسیدن به هدف را وظیفه خود دانسته اند و با برنامه ریزی و مشاوره قدم به قدم به اهداف والای خود نزدیک تر شده اند امیدواریم که شما عزیزان هم در زندگی خود برای رسیدن به هدف تمام دقایق و زمان خود را برنامه ریزی کنید تا موفق شوید و با برنامه ریزی از اتلاف زمان جلوگیری کنید. امیدواریم با برنامه ریزی درست به اهدافتان برسید.

مطلب پیشنهادی :  انشا اهمیت برنامه ریزی در کار ها و انجام وظایف

 

انشا در مورد برنامه ریزی برای رسیدن به اهدافپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.88 ( 3 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

28 + = 33