پایه دوازدهم

انشا چرا انسان های با تجربه موفق هستند

انشا در مورد این که چرا انسان های با تجربه موفق هستند پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا چرا انسان های با تجربه موفق هستند

مقدمه:

انسان های با تجربه همواره می توانند سریع تر و بهتر موفقیت های گسترده تری را برای خود و دیگران به ارمغان آورند، حتی اگر در یک گروه و تیم کاری نیز حضور داشته باشند وضعیت چنین خواهد شد و موفقیت پر رنگ تر شکل می گیرد.

تنه انشاء:

هر کسی می تواند تجربه را خودش بدست آورد، اگر این فرصت را داشته باشد که شکل گیری آن را رقم بزند این وضعیت بهتر و بهتر خواهد شد، مشکلات یک به یک حل می شود و هر چیزی که در کنار تجربه شکل می گیرد در واقع این وضعیت را رقم می زند. اما همیشه هم صرف استفاده از تجربه خوبی نیست، هوشمند بودن نیز می تواند پله دیگری برای پیش بردن در این مسیر باشد.

اگر درگیر سختی ها و مشکلات زیادی حتی در کنار تجربه هستید باید بدانید که احتمالا به خوبی از دانش خود استفاده نمی کنید. ترکیب هوش، دانش و تجربه می تواند یک مثلث فوق العاده را رقم بزند و انسان را به چیزی که می خواهد نزدیک کند. در نتیجه تمامی این وضعیت حتی اگر حسی در ذهن شما وجود داشته باشد که فکر کنید تجربه برایتان کاربردی ندارد. بالاخره آن را بدست می آورید و در حضورتان در یک فعالیت و محیط نقش می بندد.

انسان هایی که تجربه را در مسیر خود استفاده می کنند و هوشمندانه پیش می روند همواره موفق تر و پیشرو تر در هدف خود خواهند بود.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد تخیل و دنیای غیرواقعی
انشا چرا انسان های با تجربه موفق هستند
انشا چرا انسان های با تجربه موفق هستند

نتیجه گیری:

به هر حال بهتر است که از تجربیات دیگران نیز استفاده کنید، این مسئله باعث می شود که بهای کم تری را پرداخت کنید و اتفاقات برای شما سریع تر به خود شکل واقعی بگیرد.

 

انشا چرا انسان های با تجربه موفق هستندپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 4 =