پایه دهم

انشا غم و شادی در زندگی انسان ها

انشا پایه دهم با موضوع غم و شادی در زندگی انسان ها

پایه دهم انشا غم و شادی در زندگی انسان ها

مقدمه:

هر فردی در زندگی خود تلخی ها و شیرینی های زیادی را تجربه می کند و این که افراد زیادی وارد زندگی مان می شوند که هر کدام لحظه خاصی را ایجاد کرده و عده ای نیز باعث تجربه های بسیار جدید تر و دور از ذهن تر می شوند.

تنه انشاء:

قطعا هیچ انسانی غم و اندوه را دوست ندارد، هر کسی می خواهد در زندگی پر از شادی و آرامش باشد هر کسی می خواهد که موفقیت های خود را جشن گرفته و مایل نیست که تلخی ها و سختی های زیادی را نیز تجربه کند، این که ما انتظار داشته باشیم دیگران همواره برای ما لحظات خوش به وجود آورند که بسیار عجیب و دور از ذهن است و چنین رخدادی به هیچ عنوان پیش نخواهد آمد، یعنی در واقع نباید انتظار داشته باشیم که دیگران نیز همیشه شادی ها را برای ما به ارمغان آورده و شاید نیاز باشد که در سختی ها آن ها را یاری کنیم.

البته کسی که قبلا این کار را در قبال شما انجام داده است و می خواهید به خواسته بزرگی برسید و یا این که وقتی فردی خدایی نکرده درگیر سوگ می شود.

معمولا ما انتظار داریم پشت هر لحظه خوش و شیرین، تلخی و سختی نهفته باشد، اما همیشه این طور نیست و نمی تواند باعث شود که ما دقیقا همواره و همیشه یک نتیجه لازم را بگیریم. گاه مدت ها خوشحالیم و گاه چنین نیست. گاه همواره درگیر لحظات تلخ هستیم و ممکن است این حس بار ها تکرار گردد.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع شروع فصل بهار
انشا غم و شادی در زندگی انسان ها
انشا غم و شادی در زندگی انسان ها

نتیجه گیری:

همین طور عجیب و دور از ذهن است که بخواهیم تنها لحظات خوش در زندگی تجربه کنیم، گاه غم نیاز است که قدر لحظات خوب را در زندگی مان بدانیم و متوجه باشیم که هیچ گاه نباید انتظار داشته باشیم همه چیز بر وقف مراد باشد.

انشا غم و شادی در زندگی انسان هاپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 2.85 ( 6 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − 15 =