پایه دوازدهم

انشا با موضوع آلودگی شهر های بزرگ

انشا آلودگی شهر های بزرگ پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا با موضوع آلودگی شهر های بزرگ

مقدمه:

آلودگی شهر های بزرگ نیز قطعا می تواند یکی از مهم ترین دغدغه های انسان های باشد که به فکر ادامه زندگی کره زمین هستند. شما می توانید از خودتان شروع کنید و زندگی تان را دگرگون کنید، حتی تاثیر مثبتی روی انسان های اطراف شما خواهد داشت و باعث می شود زمین یک بار دیگر جان گرفته و زندگی اش شروع شود.

تنه انشاء:

شهر تهران، پایتخت کشور ما نیز آلوده است و قطعا یکی از مهم ترین عوامل خودرو هایی است که هر روز بی دلیل در خیابان ها هستند. بسیاری از آن ها می توانند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، نتایج مهمی وجود دارد که نشان می دهد انسان ها هر روز که از خواب بر می خیزند می توانند آسیب زیادی به کره زمین وارد کنند. باید گفت که انسان ها می توانند حتی صبح که از خواب بیدار می شوند با تولید مجدد زباله باعث و آسیب زدن به کره زمین می شود.

همواره هر کسی می تواند باعث شود که زندگی اش تاثیر مثبتی بر کره زمین داشته باشد. از تفکیک زباله ها، آلوده نکردن محیط زیست و…

می توانیم این نکات را به همه آموزش دهیم، در واقع باید به یکدیگر کمک کنیم که زندگی زمین را دوباره احیا کنیم، این اتفاق باعث می شود تا برای آیندگان نیز از خود میراث خوبی به جای بگذاریم.

انشا با موضوع آلودگی شهر های بزرگ
انشا با موضوع آلودگی شهر های بزرگ

نتیجه گیری:

در نتیجه باید بگوییم که هر کسی می تواند از آسیب دیدن کره زمین جلوگیری کند، حتی خودش هم اگر نسبت به کره زمین بی تفاوت باشد، به سهم خودش آسیب های بزرگ و جبران ناپذیری به بخش عظیمی از طبیعت و کره زمین وارد می کند.

 

انشا با موضوع آلودگی شهر های بزرگپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =