پایه نهم

انشا در مورد بازی در دوران کودکی

انشا با موضوع بازی در دوران کودکی پایه نهم

پایه نهم انشا در مورد بازی در دوران کودکی

مقدمه:

هر فردی روز های خوش و خرمی را در کودکی ممکن است تجربه ای دلنشین بداند که پر از اتفاقات جذاب است و می تواند باعث شود که انسان ها به حسی که باید درک کنند برسند.

تنه انشاء:

این کمک بزرگی است که شما بتوانید در دوران کودکی از این دوره زمانی لذت ببرید و در واقع کودکی کنید، انسان ها در سنین مختلف نیازمند به دست آوردن تجربه های مختلف هستند و این حس باعث می شود که آن ها به صورت ویژه ای خود را برای آینده آماده کنند. در صورتی که حالا دیگر دلتان برای در کوچه دویدن تنگ می شود و اما نمی توانید به این خواسته و آرزو برسید امر طبیعی است و احتمالا دیگر برای شما تکرار نخواهد شد.

مگر این که فرا تر از کودکی در سنین بالا نیز این اتفاق را برای خود رقم بزنید. انسان ها یکی از شیرین ترین و بهترین دوران زندگی خود را کودکی می دانند که در آن حس مثبتی به آن ها منتقل می شود.

یک متن زیبا در این مورد چنین می گوید: کودکى کو، شادمانى ها را چه شد، تازگى، کامرانى ها را چه شد، چه شد آن رنگ من و آن حال من، محو شد آن اولین آمال من، شد پریده رنگ من از رنج و درد، این منم، رنگ پریده ، خون سرد. اما به هر حال دیگر امکان بازگشت به گذشته نیست و بهتر است که از آن عبور کنید و به سمت جلو حرکت کنیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع دوست داری دنیا چگونه باشد
انشا در مورد بازی در دوران کودکی
انشا در مورد بازی در دوران کودکی

نتیجه گیری:

ما باید بتوانیم در هر سنی که هستیم بهترین ها را برای خود به ارمغان آوریم و فضای زندگی جذابی را بسازیم. این وظیفه انسان است که در جهت دستیابی به هدف های بزرگ تلاش کند.

 

انشا در مورد بازی در دوران کودکیپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

25 − = 15