انشاء با موضوع آزاد

انشا زیبایی های فصل زمستان

انشا در مورد فصل زمستان و زیبایی های این فصل جذاب

انشاء با موضوع آزاد زیبایی های فصل زمستان

مقدمه:

همیشه زمستان برای ما یادآور لحظات خوش و البته پر از سرما است، اگر به مدرسه می روید با شنیدن خبر بارش برف خوشحال می شوید، چون برای چند روز هم که شده در این سرمای شدید از خانه بیرون نمی روید و برای ساختن آدم برفی به بیرون قدم برداشته و پس از تحمل چند لحظه ای سرمای شدید انگشتان دست و پای شما یخ می زند، بخصوص اگر در مناطق خشک ساکن باشید.

تنه انشاء:

در صورتی که فکر می کنید هیچ فصلی هیجان انگیز تر از تابستان و لحظات خوش تعطیلات نیست، باید بگوییم که بهتر است در مورد تصمیم خود تجدید نظر کنید، در زمستان شما هر لحظه شاهد بارش باران، برف و تگرگ هستید و همه این ها می تواند برای شما لحظات خوش و خرمی خلق کند.

ضمن این که در ایام پایان سال هستید و هر روز به عید نزدیک تر می شوید و این یعنی اسفند ماه و روز 29 فروردین بهترین آخر هفته سال شما که قطعا بسیار متفاوت تر از دیگر پایان ماه ها است، زمستان زمانی است که شما می توانید در کنار گرمای بخاری بنشینید و برف ها را تماشا کنید و از این منظره جذاب در خانه خود لذت ببرید.

شما می توانید در این فصل از زیبایی ها و سفیدپوش شدن طبیعت تصاویر زیبایی در دفترچه خاطرات خود ثبت کنید و فراموش نکنید که این لحظات می تواند تکرار خوشی باشد بر یک بارش برف شدید و صبحی که از خواب بر می خیزید و می بینید همه جای دنیای اطراف شما پر از برف و سفیدی های درخشان است.

انشا زیبایی های فصل زمستان
انشا زیبایی های فصل زمستان

نتیجه گیری:

پس از گذشت مدتی کم کم بهار را حس می کنید که پس از تابستان به مصاف زیبای های زندگی خواهد آمد، باران های ناگهانی و البته طولانی مدت زمستان که در کنار سرما آرامش بی نظیری را در کنار یک لیوان چای داغ برای شما به وجود می آورند، ضمن این که زندگی هر لحظه می تواند در زمستان با یک سفر کوتاه چند روزه زیبا تر شود.

 

زیبایی های فصل زمستان – انشاء با موضوع آزاد

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 3 = 3