پایه یازدهم

انشا در مورد وجه مشترک زندگی انسان های موفق

انشا با موضوع وجه مشترک زندگی انسان های موفق پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا در مورد وجه مشترک زندگی انسان های موفق

مقدمه:

انسان های موفق همه یک وجه مشترک دارند و وقتی برای دستیابی به هدفی نخستین قدم را بر می دارند، در واقع تلاش آن ها تا انتهای یک راه خواهد بود، شکست را بی معنی می دانند و همواره سعی می کنند هدف خود را تبدیل به واقعیتی غیر قابل انکار کنند، نقش آن ها در مسیری که خلق کرده اند جدی است، وقتی با کوه روبرو شوند، تونلی ایجاد کرده و عبور می کنند.

تنه انشاء:

این شخصیت در آن ها شکل گرفته است و هر چه اتفاقی سخت تر رخ دهد آن ها تلاش خود را بیشتر و بیشتر می کنند، مسئله کلیدی دیگر این است که وقتی در راه هدفی هستند، تمام تمرکز خود را روی آن قرار داده و در واقع نقش جدی تری را در داستان زندگی خود دنبال می کنند. این اتفاق زمانی بیشتر شکل واقعیت به خود می گیرد که حس کنند ممکن است نا امید شوند، خیلی زود این نا امیدی را رفع کرده و مدام در تلاش خواهند بود که به سوی خواسته های خود بی دغدغه حرکت کنند.

هر چه بیشتر در کار خود باشند خوشحال تر خواهند بود، زمانی که کار مورد علاقه خود را انجام می دهند از تک تک لحظات لذت می برند و همین مسئله می تواند باعث شود حس آن ها نسبت به آینده مثبت شود. در واقع این نگرش مثبت شخصیت آن ها را شکل می دهد.

انشا در مورد وجه مشترک زندگی انسان های موفق
انشا در مورد وجه مشترک زندگی انسان های موفق

نتیجه گیری:

حرکت آن ها در این مسیر می تواند پر از اتفاقات بد و خوب و تلخی های بزرگ و سختی های عجیب باشد، اما هیچ مهم نیست، آن ها راه خود را انتخاب کرده اند و به سوی آن می شتابند.

مطلب پیشنهادی :  انشا رویای پرواز در انسان ها از گذشته تاکنون

 

انشا در مورد وجه مشترک زندگی انسان های موفقپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

44 − 42 =