پایه هشتم

انشا جان بخشی به اشیاء کتاب قصه کودک

انشا با موضوع جان بخشی به اشیاء کتاب قصه کودک پایه هشتم

پایه هشتم انشا جان بخشی به اشیاء کتاب قصه کودک

مقدمه:

کتاب های قصه همیشه می توانند جذاب ترین روایات و داستان ها از زندگی موجودات زنده، موجودات بی جان و البته انسان ها را تعریف کنند و همین مسئله باعث می شود که در هر سنی آن ها را دوست داشته باشیم و بخواهیم زندگی مان را گاهی تبدیل به یک قصه کنیم که هیجان انگیز تر به نظر برسد.

تنه انشاء:

من یک کتاب قصه هستم و در خانه ای زیبا و البته کوچک زندگی می کنم که هر روز شاهد لذت زندگی اعضای خانواده هستم، در واقع این زندگی به تازگی تشکیل شده است و مرد و زن که با هم ازدواج کرده اند صاحب دو فرزند هستند که هر دوی آن ها هشت ساله هستند.

آن ها همواره به تربیت فرزندان خود اهمیت می دهند و کتابخوانی را بهترین اتفاق ممکن می دانند، من نیز از این وضعیت راضی هستم و دوست دارم هر بار که من را می خوانند تجربه جدیدی برای آن ها داشته باشم، مسئله کلیدی دیگر این است که وقتی در مورد کتاب ها صحبت می کنیم در دسته بندی ها و موضوعات مختلفی هستند و هر کدام از آن ها می توانند روایتگر جذابیت خاصی باشند که کم تر در مورد آن صحبت شده است، من از این وضعیت خیلی خوشحالم که به این خانواده برای رشد روح و ادبیات کمک می کنم.

کتاب ها بهترین دوست انسان ها هستند.

انشا جان بخشی به اشیاء کتاب قصه کودک
انشا جان بخشی به اشیاء کتاب قصه کودک

نتیجه گیری:

دوست دارم وقتی سنشان بالاتر می روند و دیگر کتاب ها را می خوانند همواره صفحات من را ورق زده و من را به یاد داشته باشند، چون از این شرایط حس بی نظیری خواهم داشت و مدام به فکر تکرارش حداقل در ذهن خودم هستم.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد شب یلدا سال 98

 

انشا جان بخشی به اشیاء کتاب قصه کودکپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 1 =