پایه یازدهم

انشا شرایط زندگی پرندگان در زمستان

انشا با موضوع شرایط زندگی پرندگان در زمستان پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا شرایط زندگی پرندگان در زمستان

مقدمه:

پرندگان در فصل زمستان معمولا سخت ترین شرایط زندگی را دارند، بخصوص اگر در کشور ما خارج از جنوب کشور زندگی کنند، صبح که از خواب بر می خیزیم با یخبندان های سخت و سنگین روبرو می شویم که حتی گاهی انسان را نیز از پا درآورده و موجب بروز بیماری هایی مانند سرماخوردگی می شود.

تنه انشاء:

در واقع با اندک تدابیری می توانیم جلوی بسیاری از مشکلات و زندگی سخت پرندگان در این فصل را بگیریم، رفتار ما با حیوانات می تواند نشان دهنده درونمان باشد، هر چه نسبت به آن ها رعوف و مهربان تر باشیم نیز وضعیت روحی مان در حالت مناسب تری قرار می گیرد. می توانیم با تهیه محلی برای زندگی پرندگان اطراف خانه، این کار را شروع کنیم، ضمن این که همیشه می توانیم این کار را در هر محلی که حس کردیم پرندگان بیشتری زندگی می کنند به سادگی انجام دهیم.

هر کسی می تواند از طرف خودش سهمی در بهبود زندگی حیوانات داشته باشد، ما به هیچ عنوان حق حذف حیوانات از کره زمین را نداریم و تنها باید سعی کنیم به زندگی آن ها روحی تازه بخشیده و شرایط زندگی شان نیز بهتر شود. هر چه حیوانات وضعیت بهتری داشته باشند به چرخه محیط زیست و بقای آن نیز کمک خواهد شد.

انشا شرایط زندگی پرندگان در زمستان
انشا شرایط زندگی پرندگان در زمستان

نتیجه گیری:

بخش مهمی از زندگی آن ها سرپناهی است که شما می توانید به راحتی و در چند دقیقه برایشان فراهم سازید، مسئله مهم دیگر تهیه غذا در وضعیت یخبندان و بارانی است که بسیاری از پرنده های کوچک در این وضعیت ناتوان هستند. این موجودات از سوی ما انسان ها به عنوان اشرف مخلوقات نیاز به کمک خواهند داشت.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد شغل خلبانی

 

انشا شرایط زندگی پرندگان در زمستانپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 4.73 ( 3 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 7 =