پایه هشتم

انشا در مورد یک اختراع مهم – رایانه

انشا با موضوع یک اختراع مهم - رایانه پایه هشتم

پایه هشتم انشا در مورد یک اختراع مهم – رایانه

مقدمه:

انشای امروزی که می خوانیم در مورد یکی از مهم ترین اختراعات بشر یعنی رایانه است، رایانه ها امکانات زیادی دارند و ویژگی های بسیاری را در اختیار ما قرار می دهند، در واقع شما می توانید با استفاده از آن ها کار های زیادی انجام دهید.

تنه انشاء:

یکی از ویژگی های مثبت در رایانه ها و یا همان کامپیوتر ها (به معنای محاسبه گر) آسان تر شدن کار ها است، شما در گذشته باید برای محاسبه میان دو عدد و انجام برخی اعمال ریاضی از چرتکه استفاده می کردید، حالا کامپیوتر ها جایگزین شده اند. در واقع ماشین حساب ها نیز یک نمونه ساده کامپیوتر هستند.

بعلاوه این که هر کدام از شما می توانید با رایانه ها به اینترنت به عنوان یک دنیای بزرگ متصل شوید. قبوض خود را پرداخت کنید، فیلم تماشا کنید، موسیقی گوش کنید، حتی در اوقات فراغت به بازی بپردازید. البته که در حال حاضر از رایانه ها برای آموزش به دانش آموزان و کودکان در سنین مختلف نیز استفاده می شود.

تمام این ها ویژگی های مثبت رایانه ها هستند، البته استفاده مداوم از آن ها و همین طور صرف وقت مداوم می تواند معایب خاص خود را نیز داشته باشد که بهتر است مراقب این مسئله باشید.

بسیاری از دانش آموزان درس خواندن و یادگیری در دوران مدرسه را فراموش کرده و ترجیح می دهند وقت خود را در دنیای رایانه ها بگذرانند. البته که استفاده از رایانه و یادگیری آن بسیار مفید است.

مطلب پیشنهادی :  انشا در آینده چه شغلی را انتخاب کنم
انشا در مورد یک اختراع مهم - رایانه
انشا در مورد یک اختراع مهم – رایانه

نتیجه گیری:

اما اگر طولانی بوده و شما را از فضای تحصیل دور کند قطعا باید این وضعیت را اصلاح کنید. در کنار تمامی این موارد حتی استفاده بیش از حد از رایانه می تواند به جسم شما نیز آسیب های زیادی وارد کند، نشستن مداوم در مقابل نمایشگر رایانه می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

 

انشا در مورد یک اختراع مهم – رایانهپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 7 =