پایه دوازدهم

انشا در مورد اتفاقات بد و آزمایش های مهم زندگی

انشا با موضوع اتفاقات بد و آزمایش های مهم زندگی پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا در مورد اتفاقات بد و آزمایش های مهم زندگی

مقدمه:

هر انسانی ممکن است در زندگی خود روز های سخت و بدی داشته باشد که دوست ندارد به آن ها مجددا بازگشته و این سختی ها ذهنش را هر از چند گاهی درگیر می کند و آن ها را به هیچ عنوان نمی خواهد در خاطرات خود مرور کند.

تنه انشاء:

مسئله مهم این است که ما گاهی درگیر مشکلات و سختی های بزرگ و تلخی می شویم که به نوعی آزمونی است که اگر از آن سربلند خارج شویم قطعا موفقیت های ما روز به روز بزرگ و بزرگ تر می شود. چون یکی از سخت ترین و بدترین ها را از پیش و رو برداشته ایم و قطعا مشکلات دیگر نمی تواند حداقل از آن سخت تر باشد.

به نوع با خودمان زورآزمایی می کنیم و اگر زورمان کم تر از مشکلات باشد قطعا تبدیل به یک فرد شکست خورده و نا امید می شویم و این به هیچ عنوان اتفاق خوب و مثبتی نیست و شرایط بد و تلخی را برای ما به وجود می آورد. بهتر است خودمان را همواره از فضا های پر از نا امیدی دور کنیم و به آینده بیاندیشیم.

البته که انسان ها در برابر سختی ها گاه استراتژی های متفاوتی با هم خواهند داشت و تمام فکر خود را یا درگیر آن می کنند و یا زود از آن می گذرند. ما باید سعی کنیم مشکلات را حل کرده و اگر غیرقابل حل بود از آن ها گذر کنیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا كلبه اي را توصيف كنيد كه در دشت واقع شده
انشا در مورد اتفاقات بد و آزمایش های مهم زندگی
انشا در مورد اتفاقات بد و آزمایش های مهم زندگی

نتیجه گیری:

آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که نا امیدی می تواند عمر انسان را تباه کند؟ پس همین حالا آن را از زندگی خود حذف کنید. به سوی موفقیت ها پیش بروید.

 

انشا در مورد اتفاقات بد و آزمایش های مهم زندگیپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

45 − = 43