پایه دهم

انشا در مورد زندگی حیوانات در کنار دیگر موجودات

انشا با موضوع زندگی حیوانات در کنار دیگر موجودات پایه دهم

پایه دهم انشا در مورد زندگی حیوانات در کنار دیگر موجودات

مقدمه:

هر موجود زنده ای اجازه دارد در این دنیا زندگی کرده و همواره هیچ خطری نیز تهدیدش نکند، مسئله این است که انسان ها بسیاری از بخش های چرخه زندگی و اکوسیستم را نابود می کنند و این کار برای نفع بری آن ها است، البته که کار اشتباهی بوده و این رفتار خیلی زود باید دستخوش تغییرات شود.

تنه انشاء:

ما می توانیم برای زندگی خود تصمیم بگیریم، اما در مورد دیگر انسان ها و موجودات زنده چنین نیست، آن ها هم می توانند در آرامش کنار ما زندگی کنند و بسیاری از گونه های جانداری که کم یاب هستند به هیچ عنوان نباید کشته شوند؛ در غیر این صورت زمین به زودی به سمت نابودی رفته و روز به روز با اتفاقات تلخ تر و سخت تر و بدتر دیگری روبرو می شویم.

لحظه ای را تصور کنید که تمامی موجودات زنده روی کره زمین از بین می روند و این اتفاق موجب می شود که کم کم انسان نیز از این دایره خارج شود و اتفاقات روز به روز بدتر از چیزی که تصورش را می کنید می گردد.

فراموش نکنید که هر انسانی در قبال محیط زیست مسئولیت داشته و باید در حفظ آن بکوشد تا اتفاقات بد تری رخ ندهد. ما باید با صلح در کنار یکدیگر زندگی کنیم و مسئله کلیدی اسن است که می توانیم به حضور دیگر گونه های جانداری در چرخه کمک کنیم و اتفاقات بهتر و مثبت تری را با حمایت از محیط زیست رقم بزنیم.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد کار تیمی و گروهی و فواید آن
انشا در مورد زندگی حیوانات در کنار دیگر موجودات
انشا در مورد زندگی حیوانات در کنار دیگر موجودات

نتیجه گیری:

وقتی برای حیوانات در فصل سرما غذا و سرپناه ایجاد کنیم قطعا زندگی زیبا تر و لحظات بهتر می شود. این حس خوب باید در تمامی انسان ها به وجود آمده و حفظ گردد.

 

انشا در مورد زندگی حیوانات در کنار دیگر موجوداتپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =