پایه نهم

انشا در مورد هدف و پیدا کردن مسیر موفقیت

انشا برای پایه نهم و با موضوع هدف و پیدا کردن مسیر موفقیت

پایه نهم انشا در مورد هدف و پیدا کردن مسیر موفقیت

مقدمه:

هر انسانی در زندگی اش هدفی را پیگیری کرده و سعی می کند بر این اساس موفقیت را شکل دهد، گاهی هدف مشخص است و ما مسیر را می پیماییم، گاهی نیز این اتفاق نمی افتد و سعی کنیم که که ابتدا راه خود را انتخاب کنیم، در نهایت تصمیم با خودمان است.

تنه انشاء:

فراموش نکنیم که هر کدام از ما که در این کلاس نشسته ایم هدف منحصر به فردی داریم، دوست داریم در آینده خلبان، جراح، مهندس، دندانپزشک و یا هر چیزی بشویم. در نهایت هدفمان این است که در کارمان بهترین باشیم و هر چیزی را که در ذهن داریم تبدیل به واقعیت کنیم.

می گویند که آرزو پلی برای رسیدن به خواسته ها است؛ در واقع وقتی آرزو می کنیم روزی به کره ما برویم، قطعا اگر تلاش مکرر داشته باشیم و تحصلات را در سطح بالایی پیگیری کنیم در اندک زمانی نتایج لازم را می گیریم، انسان هایی موفق می شوند که در مورد هر چیزی به پیگیر ترین حالت کار کنند.

آن ها مدام به دنبال پاسخ برای سوالات خود هستند، در دستیابی به هدف های بزرگ قدم های بزرگ تر بر می دارند و در نهایت حاصل کارشان موفقیت های گسترده ای خواهد بود که شاید کم تر کسی بتواند در این وضعیت به نتیجه ای که آن ها رسیده اند برسد.

اندیشه انسان ها در شرایط مختلف می تواند متفاوت باشد؛ این اتفاق درست زمانی به شکل واقعی می رسد که افراد راه های پیروزی را پیدا کنند، گاه سخت و گاه آسان است. اما احتمالا قبول دارید که راه آسان معمولا بی هدف و بی نتیجه است.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد چگونگی پدید آمدن خلاقیت

انشا در مورد هدف و پیدا کردن مسیر موفقیت

نتیجه گیری:

برای موفقیت های بزرگ و گسترده باید سخت تلاش کرد، اگر می خواهید بهترین باشید باید تجربه کسب کرده و آمادگی اش را داشته باشید.

 

انشا در مورد هدف و پیدا کردن مسیر موفقیتپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 2 =