پایه نهم

انشا درباره میوه های بهاری و فصل بهار

انشا با موضوع میوه های بهاری و شروع بهار

پایه نهم انشا درباره میوه های بهاری و فصل بهار

مقدمه:

قطعا فصل بهار یکی از جذاب ترین و بهترین فصولی است که هر کسی می تواند تجربه کند، مهم نیست که فصل بهار با چه شرایطی شروع می شود، باران، آفتاب، برف و کولاک، مهم این است که وقتی به ماه اردیبهشت می رسید، احساس تازگی و طراوت کرده و لحظات خوشی وارد جریان تنفسی انسان ها خواهد شد.

تنه انشاء:

میوه های فصل بهار نیز همیشه بهترین هستند، تنوع میوه و خوردنی های جذاب و زیبا همیشه در این فصل می تواند دل هر کسی را شاد کرده و زندگی را دوباره از نو بسازد، تنها کافی است که به یاد آورید در فصل بهار چه میوه های جذابی در انتظار شماست و این که آلوچه، توت فرنگی، زردآلو و… همیشه در صدر لیست قرار دارند تا شما به هیچ عنوان متوجه گذر این ماه نشوید.

در ذهن هر کدام از ما بهاری وجود دارد که به یک سفر طولانی می رویم و تمام سختی های زندگی مان را برای یک هفته هم که شده فراموش می کنیم، وقتی به خرداد ماه نزدیک می شویم ماه امتحانات فرا می رسد، مدارس پر می شود از لحظاتی که هر کسی سعی می کند مزد زحمات خود در طول یک سال را درو کند.

ما بهار را دوست داریم چون هوا برای یک گردش کوتاه روزانه بسیار عالی است، رنگین کمان بیش از هر زمانی در این فصل مشاهده می شود و هوای بسیاری از شهر ها از سرد و زمستانی به بهاری و گرم و معتدل تغییر پیدا می کند.

انشا درباره میوه های بهاری و فصل بهار
انشا درباره میوه های بهاری و فصل بهار

نتیجه گیری:

سه ماه فروردین، اردیبهشت و خرددا همیشه جز خوش آب و هوا ترین ها هستند و هر کسی را وادار می کنند که از آفریده های خداوند بزرگ و متعال تصاویری ثبت کرده و در گنجینه خاطرات خود حفظ کند، اگر شما هم می خواهید بهار را واقعا حس کنید، کافی است که به یک روستای زیبا در اعماق طبیعت بروید.

آن گاه متوجه می شوید که بهار فرا تر از چیزی است که بتوانید فکرش را بکنید.

 

انشا درباره میوه های بهاری و فصل بهارپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 3 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 1