پایه نهم

انشا در مورد مقایسه زندگی شهری و روستایی

انشا با موضوع مقایسه زندگی شهری و روستایی پایه نهم

پایه نهم انشا در مورد مقایسه زندگی شهری و روستایی

مقدمه:

انشای امروز ما در مورد دغدغه ها و لحظات سخت زندگی در شهر است. آیا شما هم مانند من و بسیاری از هم کلاسی هایم دوست دارید زندگی در خارج از شهر و روستا را تجربه کنید؟

تنه انشاء:

ممکن است برخی از شما این تجربه را داشته باشید ، برخی دیگر نیز همین زندگی شهری را مانند اعضای خانواده خود دنبال کنید و حتی برای شما تبدیل به یک حسرت بزرگ شود. به یاد داشته باشید که این روز ها برای بسیاری از ما زندگی خارج از شهر سختی ها و دغدغه های خاص خود را دارد و عموما این اتفاق رخ نمی دهد.

به یاد داشته باشید که انسان ها خود حق انتخاب دارند، می توانند زندگی در شهر را انتخاب کنند. شهر نیز سختی ها، مشکلات و البته فواید و مزایای خود را خواهد داشت. نقطه مقابل آن یعنی زندگی روستایی نیز چنین وضعیتی خواهد داشت.

تهیه مواد غذایی در روستا بیشتر بر عهده خودتان است، اما شما در شهر همه چیز را خریداری کرده و این می تواند از نظر صرفه اقتصادی نیز وضعیت را کمی متفاوت کند. به هر حال بهتر است از یاد نبرید که انسان ها در این شرایط می توانند با مقایسه این موارد تصمیم بگیرند.

انشا در مورد مقایسه زندگی شهری و روستایی
انشا در مورد مقایسه زندگی شهری و روستایی

نتیجه گیری:

بعلاوه که امروزه کسب و کار های شهری کاملا متفاوت وارد زندگی ما شده اند و عمل به آن ها در محیط روستا تقریبا ممکن نیست، شرایط برای تصمیم گیری زمانی فراهم می شود که شما حق انتخاب خوبی داشته باشید، بدانید در روستا چه چیزی در انتظار شماست و شرایط چگونه است.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد شغل معلمی و اهمیت آن

در غیر این صورت باید منتظر روبرو شدن با این تصمیم و عواقب آن باشید.

 

انشا در مورد مقایسه زندگی شهری و روستاییپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

76 + = 80