پایه هشتم

انشا درباره جمله معروف جواب ابلهان خاموشی است

انشا ضرب المثل جواب ابلهان خاموشی است

پایه هشتم انشا درباره جمله معروف جواب ابلهان خاموشی است

مقدمه:

عده ای ممکن است در اطراف ما حضور داشته باشند که نقش انسان بد را بازی کرده و حتی گاهی موجب عصبانیت های پی در پی ما شوند و این اتفاق قطعا تلخ و سخت خواهد بود، ضمن این که ترجیح می دهند همواره خود را به ندانستن بزنند و این که بر اساس همه اتفاقات مدام عصبانیت ما را بر می انگیزند.

تنه انشاء:

به یاد داشته باشیم که اگر کسی مدام پی در جنگ، درگیری، ایجاد مشکلات و سختی ها دارد قطعا شخصیت ابلهی دارد و او نمی تواند در زندگی اش عاقبت بخیر شود و انتظار داشته باشد که دیگران نیز مدام از اشتباهات او بگذرند. ضمن این که برخی نیز به دلیل نا آگاهی دست به تلاش های عجیبی می زنند برای این که ثابت کننده مسئله ای درست است و در صورتی که شما با توجه به علمتان و رجوع به منابع آگاه کننده می دانید این اتفاق صحیح نیست.

مثلا در مورد رخدادی که در زندگی شما به وقوع پیوسته است، آن ها می گویند که شما هیچ نقشی ندارید و حتی نمی توانید مسیر سخت زندگی تان را حل کنید، شما به آن ها می گویید که خودم بهتر می توانم این مشکل را حل کرده و سبب شوم که بار مسئولیت از دوش من برداشته شود. اما به هیچ عنوان قبول نمی کنند، می توان در این شرایط مدام از ضرب المثل و جمله معروف جواب ابلهان خاموشی است استفاده کرد.

شما به او یا نزدیکانش اعلام می کنید که حتی ارزش بحث کردن را هم ندارد و قطعا نمی توان پس از بحث کردن با او به نتیجه ای که لازم است و نقطه و وضعیت مثبتی رسید.

انشا درباره جمله معروف جواب ابلهان خاموشی است
انشا درباره جمله معروف جواب ابلهان خاموشی است

نتیجه گیری:

عده ای نیز مدام در مورد مسائلی که به آن ها ربطی ندارد بحث می کنند و سرانجام از سوی دیگران به ندانستن متهم می شوند، اما باز هم دست از این کار خود نمی کشند و اصرار بر اتفاقی می کنند که رخ نداده.

انشا درباره جمله معروف جواب ابلهان خاموشی استپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 0.55 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

67 − = 57