پایه هشتم

انشا در مورد غیبت کردن

انشا با موضوع ویژگی منفی غیبت کردن

پایه هشتم انشا در مورد غیبت کردن

مقدمه:

غیبت کردن یکی از خصوصیاتی است که احتمالا در بسیاری از انسان ها وجود دارد و شاید برخی آن را برای بیان اعتراض نسبت به دیگران مورد استفاده قرار دهند و به هیچ عنوان پسندیده نیست. ما در واقع به تخریب دیگران بدون حضور آن ها می پردازیم.

تنه انشاء:

این گونه رفتار هیچ سود و منفعتی برای شما نخواهد داشت، باعث می شود مدام به عکس العمل دیگران و انسان های مختلف بپردازید و مدام سعی داشته باشید که آن ها را تجزیه تحلیل کنید که به هیچ عنوان رفتار مناسبی نیست. باعث می شود که نتوانید در زندگی مسیر پیشرفت را پی گیرید، مدام با دیگران درگیر می شوید و مدام می خواهید ثابت کنید که از اطرافیان خود از هر نظر بهتر هستید.

این اتفاق در ذهن نهادینه شده و تبدیل به یکی از تلخ ترین رخداد ها در روح هر انسانی می گردد. ما باید بیاموزیم که با بازگو کردن عیوب دیگران به هیچ موفقیتی نمی رسیم، چه بسا که خودمان را بیشتر با مسائل حاشیه ای درگیر می کنیم و این به هیچ عنوان اخلاف مثبتی نخواهد بود. ضمن این وقتی فردی مدام در مقابل شما غیبت می کند و از دیگران بد می گوید، این کار را در مورد شما نیز انجام خواهد داشت. باید از او هر انتظاری داشته باشید، وقتی کسی حضور در جمعی نخواهد داشت و امکان دفاع از او نیز وجود ندارد، قطعا با غیبت کردن نمی توان او را مورد نقد و بررسی قرار داد.

انشا در مورد غیبت کردن
انشا در مورد غیبت کردن

نتیجه گیری:

یک انسان موفق و هوشمند هیچ گاه در مورد دیگران غیبت نمی کند، حتی وقتی ایرادی از سوی دیگری مشاهده می کند سعی خواهد داشت که به فرد مورد نظر منتقل کند، البته در حالتی که کسی از این انتقاد ها باخبر نیست.

انشا در مورد غیبت کردنپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

57 − 50 =