پایه یازدهم

انشا اهمیت کتاب و کتابخوانی در زندگی و اجتماع

انشا در مورد اهمیت کتاب و کتابخوانی در جهان

پایه یازدهم انشا اهمیت کتاب و کتابخوانی در زندگی و اجتماع

مقدمه:

کتاب یکی از مهم ترین عناصری است که می تواند باعث تقویت فرهنگ در هر جامعه ای شود، در واقع اندیشمندان بار ها خاطرنشان شده اند که تنها کتاب می تواند باعث دگرگون شدن اوضاع فرهنگی یک کشور شود و در صورتی که این پیشرفت همیشگی باشد، قطعا انسان ها موفق تر از قبل می شوند. از ابتدایی ترین حق شروع می کنیم، فرهنگ رانندگی و حق تقدم که بار ها در طول روز توسط عده زیادی زیرپا گذاشته می شود و کسی به آن اهمیتی نمی دهد و این قطعا مسئله ی بسیار پیچیده ای نیست.

تنه انشاء:

یک فرد زمانی می تواند ادعای دانایی کند که کتاب هایی با موضوعات مختلف را خوانده و در مورد چیزی تجربه کسب کرده باشد، در واقع کسی می تواند به شما علم بیاموزد که یک کتاب را چند بار خوانده باشد، نه این که صرفا کتاب های مختلف را خوانده و کسب علم را به راهی برای دور شدن از جوامعی انتخاب کند که به او فرهنگ بد و منفی تزریق می کنند.

هر کدام از ما می توانیم تبلیغ خوبی برای کتاب و کتابخوانی باشیم، این که سعی کنیم همیشه یک کتاب در هر شرایط همراه داشته باشیم و اوقات فراغت خود را بجای استفاده از شبکه های اجتماعی در خدمت کتاب و علم باشیم قطعا جذاب است.

همیشه باید در نظر داشته باشیم که موضوعات علمی همیشه نیز نمی تواند برای ما جذاب باشد، گاه کتاب هایی را بخوانید که کمدی، هستند. البته منظور ما کمدی های فاخری است که از گذشته تاکنون در بین نسل های مختلف دست به دست چرخیده است و شیرینی خاصی را به خواننده می بخشند و او را به کتاب و فرهنگ کتابخوانی امیدوار می کنند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد کتابخانه های مدرسه ما
انشا اهمیت کتاب و کتابخوانی در زندگی و اجتماع
انشا اهمیت کتاب و کتابخوانی در زندگی و اجتماع

نتیجه گیری:

این که شما تصمیم بگیرید چه کتابی را از چه ژانر و موضوعی بخوانید قطعا مهم نیست، هزینه کردن در قبال کتاب ها به رشد فرهنگی شما کمک می کند، ضمن این که اگر فکر می کنید کتابی را دوست ندارید، شاید بهتر باشد که موضوعات دیگر را انتخاب کنید، شعر، تاریخ، فرهنگ و ادبیات کشور های مختلف قطعا بی نظیر است.

انشا اهمیت کتاب و کتابخوانی در زندگی و اجتماعپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 3.6 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 58 = 68