پایه هشتم

انشا در مورد غذای مورد علاقه من

انشا با موضوع غذای مورد علاقه من پایه هشتم

پایه هشتم انشا در مورد غذای مورد علاقه من

مقدمه:

هر کسی به غذا و خوراکی علاقه دارد و وقتی آن را می خورد احساس خوبی به او دست داده و انگار کل دنیا را در مشت خود می بیند، شاید این حس کمی عجیب و برای برخی دور از ذهن باشد، اما بسیاری از مردم یکی از بهترین لحظات زندگی خود را غذا خوردن در وعده های مختلف می دانند.

تنه انشاء:

معمولا ما ایرانی ها بسیار به تنوع غذایی خود می بالیم و مدام آن را با دیگر کشور ها مقایسه می کنیم و این مقایسه برای ما بسیار جذاب و هیجان انگیز است. قیمه یکی از بهترین غذا های ایرانی است که از گوشت قرمز تازه تهیه می شود و ترکیباتی دارد، از جمله لپه، پیاز و… البته طرز تهیه این غذا ممکن است در برخی شهر ها متفاوت باشد، اما در نهایت یکی از بهترین تجربه ها از خوردن غذای ایرانی است که احتمالا شما هم بار ها این حس را تجربه کرده اید.

وقتی از غذا های ایرانی صبحت می کنیم نام های دیگری نیز سر زبان است، از جمله قرمه سبزی، زرشک پلو با مرغ، کباب های ایرانی و… هر کدام از این غذا ها نیز در استان های مختلف با اضافه کردن چاشین ها طعم های متفاوتی دارند. در غذا های ایرانی معمولا از گوشت بسیار استفاده می شود، اما مواردی نیز هستند که به صورت کاملا گیاهی تهیه خواهند شد.

انشا در مورد غذای مورد علاقه من
انشا در مورد غذای مورد علاقه من

نتیجه گیری:

احتمالا وقتی راجع به غذا های هر شهر صحبت شود، ما می توانیم مثال های زیادی بزنیم، اما برخی از این غذا ها در تمامی شهر ها پخته می شوند و مربوط به شهر خاص و مشخصی نیست. در هر صورت این خوراکی ها کاملا ایرانی هستند.

انشا در مورد غذای مورد علاقه منپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 4 = 3