پایه نهم

انشا در مورد اختراعات مهم خودرو

انشا با موضوع اختراعات مهم خودرو پایه نهم

پایه نهم انشا در مورد اختراعات مهم خودرو

مقدمه:

اختراعات زیادی به زندگی ما منتقل شده که شکل آن را دگرگون کرده اند و قطعا بسیاری از آن ها هر روز در حال پیشرفت هستند و این به دلیل علاقه انسان ها به بی نهایت و رسیدن به چیزی است که انگار در ذهن وجود ندارد و ناگهان شکل می گیرد، یکی از این اختراعات مهم ماشین ها و البته در بخش مهم خودرو ها هستند.

تنه انشاء:

خودرو ها به شما امکان جابجایی با سرعت بالا را می دهند، چیزی که در گذشته توسط اسب و شتر انجام می شد و شما فاصله دو شهر را در حدود یک هفته طی می کردید، حالا چنین وضعیتی نیست و مسئله کلیدی و مهم این است که هر کسی می تواند حالا با خودرو در عرض چند ساعت صد ها کیلومتر را طی کند.

مسئله مهم دیگر این است که خودرو ها روز به روز نسبت به گذشته پیشرفته تر می شوند، مثلا سرعت آن ها حالا از محدودیت رد شده و برخی مدل های گران قیمت که در بازار موجود هستند در هر ساعت می توانند 450 کیلومتر را پیموده و البته که در حال حاضر تکنولوژی های برقی و ترکیب نیروی برق و بنیزین و سوخت فسیلی نیز به مرحله رشد رسیده است.

اختراعات مهم همواره هر روز توسط مردم استفاده می شوند و حتی باعث پیشرفت های بیشتری در زمینه های مختلف می شوند. خودرو ها را می توان پرچمدار این پیشرفت دانست که در طول چند سال اخیر هر روز نسبت به گذشته کیفیت و البته دوام آن ها بالاتر رفته و بازدهی بیشتری بر اساس مصرف انرژی دارند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد هدف و پیدا کردن مسیر موفقیت
انشا در مورد اختراعات مهم خودرو
انشا در مورد اختراعات مهم خودرو

نتیجه گیری:

این روز ها خیابان ها پر شده از خودرو های گوناگون که انسان از آن به عنوان محبوب ترین سیستم برای جابجایی بهره می گیرد.

 

انشا در مورد اختراعات مهم خودروپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

62 − = 52