پایه دهم

انشا در مورد زندگی در شهر بزرگ

انشا با موضوع زندگی در شهر های بزرگ پایه دهم

پایه دهم انشا در مورد زندگی در شهر بزرگ

مقدمه:

زندگی امروزه مسئله ای پیچیده است، شما می توانید در یک روستای کوچک زندگی کرده و یا این که خیلی راحت زندگی تان را به سمت شهر و زندگی های سخت و پیچیده پیش ببرید.

تنه انشاء:

زندگی در یک شهر بزرگ به سرعت در حال بیشتر شدن است . رقابت زیادی در اطراف شهر آن وجود دارد . هر کسی می‌خواهد بهتر از دیگری عمل کند و آن‌ها در طول روز و شب در تلاش هستند تا هدف خود را بیشتر کنند .

یک حس رقابت در کودکان از سنین بسیار پایین آورده شده‌است و این بخشی از موفقیت های شهر ها نسبت به روستا ها است. هر پدر و مادری می‌خواهد بچه‌ اش از رقابت عاقب نمانده و همواره  در بهترین وضعیت تحصیل کند.

مدارس شهرهای بزرگ نه تنها بر مطالعات تمرکز دارند بلکه بر فعالیت‌های دیگر نیز به همین میزان اهمیت می دهند. آن‌ها به زیرساخت خوب و دانشکده‌ها گفته می‌شود تا دانش آموزان را برای زندگی پیش رو آماده کنند. انسان ها خود گاهی محل زندگی شان را انتخاب نمی کنند، این وضعیت باعث می شود که برخی از ما واقعا از شهر ها زده شویم. این می تواند به دلیل آلودگی، شلوغی های همیشگی و همین طور ترافیکی باشد که بر شهر های بزرگ و کلان شهر ها حاکم است.

انشا در مورد زندگی در شهر بزرگ
انشا در مورد زندگی در شهر بزرگ

نتیجه گیری:

در حالی که زندگی شهری می‌تواند آسایش ایجاد کند , صلح را تضمین نمی‌کند . چندین نفر از روستاها به شهرهای بزرگ نقل‌مکان می‌کنند تا بتوانند امرار معاش کنند . در حالی که بسیاری از آن‌ها قادرند به خوبی زندگی کنند و سبک زندگی خود را بهبود بخشند، پس از ورود به شهر آرامش ذهن خود را در هجوم دیوانه‌ وار شهرهای بزرگ از دست می‌دهند .

مطلب پیشنهادی :  انشا زندگی در کنار خانواده و فواید آن

انشا در مورد زندگی در شهر بزرگپایه دهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 59 = 63