پایه نهم

انشا با موضوع تلاش در مسیر درست

انشا با موضوع کار نیکو کردن از پر کردن است پایه نهم

پایه نهم انشا با موضوع تلاش در مسیر درست

مقدمه:

شروع یک کار و البته انجام دقیق و به پایان رساندن آن صرفا نباید دغدغه ما باشد، باید یک کار را به درستی انجام داده و تمامی جوانب را نیز در نظر داشته باشیم، شخصی را در نظر بگیرید که قصد خرید خودرویی جدید را دارد، او صرفا نمی تواند در انتظار اتفاق عجیب و یا خودرویی با قیمت مناسب خودش باشد.

تنه انشاء:

در واقع اگر می خواهد به چیزی برسد و هر چیزی را به دست آورد، تلاش می تواند بهترین و مهم ترین اتفاق برای او باشد، این تلاش باید به صورت مکرر و طولانی مدت باشد در غیر این صورت عموما نتایج لازم را برای خواسته های بزرگ نخواهد داشت.

وقتی برای دستیابی به خودرویی بهتر مدت ها در زندگی خود از اصل صرفه جویی استفاده کنیم قطعا زود تر به نتیج ای که در ذهن داریم می رسیم و تلاشمان نیز بی نتیجه و بیهوده نخواهد بود.

چون راه رسیدن به هدف را فرا رفته ایم می توانیم مجددا آن را تکرار کرده و البته باید بگوییم که بحث صرفه جویی با گذشتن از بسیاری نیاز های طبیعی فرق دارد، مثلا کسی که می خواهد خودروی جدید بخرد و از طرفی مشکل سختی در جسم خود دارد، ترجیح می دهد این بیماری را درمان نکند که البته این موضوع کاملا اشتباه است.

انشا با موضوع تلاش در مسیر درست
انشا با موضوع تلاش در مسیر درست

نتیجه گیری:

هر چقدر در راه رسیدن به هدف تلاش کنیم باید حواسمان به مسائل دیگری باشد، از جمله این که انسان نباید برای رسیدن به خواسته ای مالی جسم و روح خود را کامل فدا کند، زیرا نمی تواند با پرداخت هزینه ای مجددا تمامی اعضای بدن خود را دگرگون و نو سازد.

 

انشا با موضوع تلاش در مسیر درستپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

76 − = 70