پایه یازدهم

انشا در مورد روز های خوب مدرسه و تحصیل

انشا با موضوع روز های خوب مدرسه و تحصیل پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا در مورد روز های خوب مدرسه و تحصیل

مقدمه:

سلام دوستان موضوع امروز انشاء ما در مورد مدرسه است مدرسه خانه دوم هر دانش آموز می باشد، زیرا ما در آن آموزش میبینیم، سواد می آموزیم، و وارد جامعه شدن را از این مرحله آغاز میکنیم معلم هم در این خانه نقش اولیا را دارد که باید به او احترام بگذارم در مدرسه یک سری قوانین وجود دارد که رعایت به آن ها می تواند به بهتر زندگی کردن در جامعه به ما کمک کند.

تنه انشاء:

در زندگی در قدیم ها روش ها سنتی بود و گاها با تنبیه فیزیکی مواجه میشد که بعد ها با توجه به علم روانشناسی و پیدایش روش های نوین در تربیت و تدریس باعث شد مدرسه فضای بهتری شود و ان هول و واهمه ای که در گذشته بود از بین برود.

امروزه هم معلم ها هم شرایط تحصیلی و هم امکانات پیشرفته باعث میشود که دانش آموز علاقه مند به تحصیل شود البته این کار روش بسیار صحیح هوشمندانه ایست زیرا با امکانات فراوان می توان شرایط تحصیل حتی تا مقاطع بسیار بالا را تضمین کرد و بهترین نوع سرمایه گذاری سرمایه گذاری روی خود شخص می باشد.

در مدارس بزرگ و عالی روش تدریس به گونه ای است که دانش آموز احساس خستگی نکند و از درس زده نشود و برنامه ریزی های درسی دارد و گاها تقذیه های سرشار از پروتئین به آنها داده می شود که صبح را با انرژی شروع کنند و با قدرت به درس خواندن ادامه دهند.

انشا در مورد روز های خوب مدرسه و تحصیل

نتیجه گیری:

مدارس تا جایی تاثیر گذار بر روی سرنوشت و اخلاق و آینده دانش آموزان می باشد اما از یک مراحلی به بعد هر کس مسئول سرنوشت خود است.

 

انشا در مورد روز های خوب مدرسه و تحصیلپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 3.3 ( 3 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 1 =