پایه هفتم

انشا در مورد روز های تابستان

انشا با موضوع لحظات خوش روز های تابستان پایه هفتم

پایه هفتم انشا در مورد روز های تابستان

مقدمه:

امروز میخواهم برای شما دوستان عزیزم درمورد روز های تابستانی انشائم را بخوانم، همه شما میدانید که اکثر انسالگن ها عاشق این فصل هستند بخاطر خوشحالی و خوشگذرانی در تعطیلات معمولا خیلی ها در این فصل به شمال سفر می کنند تا لحظات خوش و شادی را در کنار خانواده در دل طبیعت سپری کنند و خاطرات خوشی را در تقویم ذهن خود ثبت کنند.

تنه انشاء:

خیلی ها به آب تنی و شنا علاقه دارند که میخواهند و شهری که ناگهان به ذهنشان میرسد شمال است اما باز سلیقه هرکس با نفر دیگری متفاوت است برای مثال امکان این است شخصی عاشق آثار باستانی و تاریخی باشد که به سمت تخت جمشید شیراز م یرود.

که البته باید گفت ایران زیبای ما دارای آثار باستانی بسیاری است که ما فقط تخت جمشید را برای شما مثال زده ایم و خلاصه اینکه هرکس به نوع خودش با تعطیلات خودش به خوشگذرانی میرسد و امیدواریم شماهم تابستان خوبی را سپری کنید خلاصه که تابستان فصل زیباییست و تمام هنر های خداوند در ان دیده می شود وشما به غروب های زیبای تابستان فکر کنید که چه زیباست سعی کنید تصور کنید که چه غروب رویایی را میتوانید با این وضعیت در کنار دریا ببینید.

انشا در مورد روز های تابستان
انشا در مورد روز های تابستان

نتیجه گیری:

از زیبایی های تابستان هرچه بگوییم کم گفنه ایم و اگر میخواهید یک شهر را برای سفر انتخاب کنید ما به شما شمال را پیشنهاد می دهیم زیرا با یک تیر دو نشان خواهید زد هم دریا و هم طبیعت و هر چیزی هم که به دنبال آن می گردید را می توانید در آنجا مشاهده کنید و با رسوم مردم آنجا آشنا شوید. همه ما دوست داریم که لحظات خوش و تفریح مدام تکرار شده و به پایان نرسد.

انشا در مورد روز های تابستانپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 4 = 1