پایه یازدهم

انشا با موضوع سفر به شهر شیراز

انشا در مورد سفر به شهر شیراز پایه یازدهم

پایه یازدهم انشا با موضوع سفر به شهر شیراز

مقدمه:

سفر همواره می تواند اتفاق فوق العاده جذابی در زندگی ما باشد که هر کدام از ما دوست داریم مدام آن را تجربه کنیم و این موضوع به ما حس خوبی منتقل می کند و حتی باعث می شود تا با روحیه بهتری زندگی مان را ادامه دهیم، مسئله مهم این است که زندگی انسان ها نیاز به دگرگونی و هیجان نیز دارد.

تنه انشاء:

فرا تر از هر چیزی وقتی وارد شهر شیراز می شوید بنا های تاریخی حواستان را به خودشان جلب می کنند و مدام می خواهید از این نقطه به نقطه دیگر بروید و عکس بگیرید، تخت جمشید قطعا یکی از مشهور ترین بنا های تاریخی دنیا با قدمتی طولانی است که در طول چند سال اخیر در منابع جهانی در مورد آن اخبار زیادی شنیده ایم.

باغ ارم نیز در همین بین یکی از جذاب ترین فضا ها را در اختیار خانواده ها قرار می دهد، وقتی وارد آن شوید سرسبزی را می بینید که جذابیت خاصی ایجاد می کند و قطعا حس خوبی را برای شما به وجود می آورد.

بازار وکیل شیراز مقصد بعدی ما است، با بنا های تاریخی و چیزی که تصور می کردیم، دوست داریم از آن عکس های زیادی تهیه کنیم و در خاطرت خود ثبت کنیم که این مسئله می تواند یکی از جذاب ترین نکات سفر ما به شهر شیراز باشد.

اگر هنوز به شهر شیراز سفر نکرده اید به شما پیشنهاد می کنیم که آن را در لیست اولویت های اول خود قرار دهید. حتما به آرامگاه حافظ نیز بروید.

مطلب پیشنهادی :  انشا اگر باهوش ترین فرد دنیا بودید چه می کردید
انشا با موضوع سفر به شهر شیراز
انشا با موضوع سفر به شهر شیراز

نتیجه گیری:

بی نظیر ترین شهر های دنیا را شما می توانید در کشور ایران بیابید، شیرازی که مهد تمدن بشری است و سال ها دانش و تجربه در ساخت بنا های آن دیده می شود.

 

انشا با موضوع سفر به شهر شیرازپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.55 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =