پایه دوازدهم

انشا با موضوع شکست در برابر تلاش

انشا در مورد شکست در برابر تلاش پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا با موضوع شکست در برابر تلاش

مقدمه:

کلید موفقیت هر انسانی در ذهن و فکر خودش است، در واقع هیچ کسی بهتر از ما نمی تواند در مورد زندگی مان و انتخابی که داریم تصمیم بگیرد، تنها مسئله مهم این است که سعی کنیم در برابر شکست هایی که داریم کم ترین تکرار ممکن را داشته و همین طور از آن ها درس های کلید بگیریم، در واقع ترس هایی که در گذشته نمی دانستیم.

تنه انشاء:

حتما شکست ما دلیل خاصی دارد که ممکن است غیرمنطی باشد، این ترس می تواند تبدیل به شکست بدی شود و هر روز این حس بدتر و بدتر خواهد شد، بخصوص این که فکر کنیم وقتی در مورد موضوعی سخن می گوییم زندگی مان پر از اضطراب شود، این وضعیت کاملا بد می شود. روز های متوالی که انسان می گذراند نیز می تواند برای او درس های بزرگی داشته باشد.

در واقع شکست در برابر تلاش می تواند بازنده باشد، به شرطی که فرد مورد نظر قواعد بازی را به خوبی فرا گرفته باشد، بداند در چه وضعیتی باید از صبر و تحمل استفاده کند، در چه شرایطی نیز سرعت او می تواند بهترین گزینه برای رشد باشد. تفاوت این دو موضوع و مقایسه آن ها با یکدیگر خیلی سخت نیست. تلاش می تواند بهترین راه عبور از شکشت های سخت باشد.

انشا با موضوع شکست در برابر تلاش
انشا با موضوع شکست در برابر تلاش

نتیجه گیری:

سخت ترین لحظه زندگی انسان زمانی است که تمام تمرکز خود را روی موضوعی قرار داده است و هر چه تلاش می کند به آن چیزی که می خواهد نرسد. بعلاوه این که شکست بر اثر آگاهی انجام شود، شاید سعی و تلاش کمی که او در مورد این مضمون و موضوع داشت نیز زمینه ساز این شکشت تلخ و سخت باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد جمله سخن گفتن به جا و به موقع از خردمندي است

 

انشا با موضوع شکست در برابر تلاشپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

76 − 67 =