پایه یازدهم

انشا با موضوع بررسی و مقايسه مسافرت قديم و امروز

انشا در مورد مقايسه مسافرت قديم و امروز

پایه یازدهم انشا با موضوع بررسی و مقايسه مسافرت قديم و امروز

مقدمه:

مسافرت ها نیز از دیرباز تاکنون دچار تغییرات زیادی شده اند و عموما وقتی حالا به سفر می رویم کم تر درگیر جابجایی های طولانی تر هستیم، اما عموما از لذت سفر نسبت به ده های گذشته کم تر شده است و این قطعا اتفاق تلخ و بسیار بدی است که باید سعی در اصلاحش داشته باشیم.

تنه انشاء:

موضوع مهم این است که حالا شما حالا می توانید توسط هواپیما، قطار های تند رو، مترو، کشتی های بزرگ، خودرو های بسیاری سریع به مسافرت های جذابی بروید که البته تجربه های متفاوت تری را در اختیار شما قرار می دهند، اما مسئله این است که حالا افراد به دلیل استفاده مکرر از تکنولوژی آن طور که باید و شاید از سفر خود لذت نمی برند و این قطعا اتفاق خوشایندی نیست.

یک مسافرت در حال حاضر ممکن است طولانی تر باشد، اما لذت از مسیری که طی می کنیم به مراتب کم تر شده است. ما تنها سعی داریم به مقصد برسیم و دیگر هیچ چیزی برایمان مهم نیست. مدام از شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن لحظات خوش زندگی مان استفاده می کنیم. می توانیم با یک سفر خانوادگی تمام دغدغه های روزانه خود را فراموش کرده و دیگر نیازی نیست که حتما از سرویس های حمل و نقل عمومی استفاده کنیم.

انشا با موضوع بررسی و مقايسه مسافرت قديم و امروز
انشا با موضوع بررسی و مقايسه مسافرت قديم و امروز

نتیجه گیری:

در گذشته یک سفر کوتاهی به شهری دور تر ممکن بود چند روز تا یک هفته طول بکشد، اما حالا مسافت بین شمال تا جنوب کشور که کمی از هم دور تر هستند تنها در عرض چند ساعت خواهد بود، با خودرو ها نیز نهایتا یک شبانه روز به طول خواهد انجامید، خطرات البته با توجه به زیاد شدن سفر ها و در دسترس بودن امکانات بیشتر شده است.

انشا با موضوع بررسی و مقايسه مسافرت قديم و امروزپایه یازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 2.75 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

42 − = 38