پایه هشتم

انشا در مورد موجودات زنده اطراف ما

انشا با موضوع موجودات زنده اطراف ما پایه هشتم

پایه هشتم انشا در مورد موجودات زنده اطراف ما

مقدمه:

انشای امروز ما در مورد موجوداتی است که اطراف ما زندگی می کنند و ما در قبال آن ها مسئولیت داریم، حیوانات، گیاهان و جاندارانی که ما به عنوان اشرف مخلوقات نباید زندگی آن ها را به خطر اندازیم و این وظیفه ای است که خداوند بر دوش ما نهاده.

تنه انشاء:

فرا تر از هر موضوعی باید بدانید که دیگر موجودات حق زندگی روی زمین را دارند، این مسئله در واقع به ما کمک می کند که شاید بهتر حس انسانیت را درک کنیم و این مسئله را فراموش نکنیم که همه جانداران روی زمین حق مساوی را دارند و باید از خود در برابر خطرات دفاع کنند. بیاموزیم که انسان ها می توانند بهترین حامی برای موجوداتی باشند که در برابر آسیب ها به شدت ضربه پذیر هستند.

اما آیا این مسئله مهم است که ما باید چگونه این کار را انجام دهیم؟ بله روش های مختلفی نیز برای این کار وجود دارد. از کاشتن درخت شروع کنید که مسئله مهمی است.

در کنار آن باید سعی کنیم در قبال هر درختی که بریده می شود این جبران را به دل زمین هدیه دهیم. ما می توانیم همین طور با جلوگیری از آلوده شدن کره زمین این بستر را فراهم کنیم که عمر کره زمین طولانی تر شده و دچار آسیب های سخت نشود. استفاده بیش از حد از منابعی که خداوند در اختیار ما قرار داده است می تواند این آسیب ها را نیز به همراه داشته باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد آفریده های خداوند بزرگ - دریا
انشا در مورد موجودات زنده اطراف ما
انشا در مورد موجودات زنده اطراف ما

نتیجه گیری:

این موارد در زندگی ما جدی است و باید به عنوان یک هنجار آن ها را رعایت کنیم. رعایت آن ها به نفع ما و دیگر موجودات زنده روی کره زمین خواهد بود.

 

انشا در مورد موجودات زنده اطراف ماپایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 3 =