پایه هفتم

انشا با موضوع شهر های زیبای ایران

انشا در مورد شهر های زیبای ایران پایه هفتم

پایه هفتم انشا با موضوع شهر های زیبای ایران

مقدمه:

انشای امروز ما در مورد شهر های زیبای ایران است، شهر هایی که در آن ها فرهنگ های مختلف را مشاهده می کنیم، هر طرف از این نقشه پهناور را می نگریم می بینیم که فرهنگ های بزرگ می توانند نشان دهنده تمدن بی نظیر سرزمین ایران باشند.

تنه انشاء:

سرزمین مادری ما فوق العاده زیبا است، پر از دشت و دریا، کوه و جنگل و همین طور کویر های بی پایانی که با نام لوت و دشت کویر شناخته می شوند. قطعا یکی از هیجان انگیز ترین بخش های زندگی ما مرور هر یک از این شهر ها خواهد بود.

از شمال ایران گرفته تا جنوب آن، از شرق به سمت غرب می رویم و مسیر زندگی به سمت و سویی حرکت می کند که انگار از مدرنیته به سمت سنت می رویم، سنتی که هنوز هم در بخش های مختلف ایران پابرجا است. بسیاری ترجیح می دهند به این شکل و سنتی زندگی خود را پیش ببرند و این هیجان هر بار بیشتر و بیشتر می شود.

اگر فکر می کنید که شما هم می خواهید در این سفر همراه ما باشید، باید این مسئله را در نظر داشته باشید که شروع آن می تواند از هر جهتی باشد. اگر به جهانگردی علاقه دارید بهتر است، همه چیز را از ایران گردی شروع کنید.

انشا با موضوع شهر های زیبای ایران
انشا با موضوع شهر های زیبای ایران

نتیجه گیری:

ایران گردی می تواند بهترین و هیجان انگیز ترین اتفاقی باشد که ما را قطعا تحت تاثیر خود قرار می دهد. ما در این انشا به شما پیشنهاد می کنیم که از دریا های بزرگ و پهناور و همین طور سرزمین های ییلاقی دیدن کنید. زندگی در زیبایی های طبیعت ایران می تواند جذاب ترین اتفاق برای هر کسی باشد.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع تفاوت انسان و حیوانات

 

انشا با موضوع شهر های زیبای ایرانپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 1 =