پایه دوازدهم

انشا در مورد ایجاد تغییر در زندگی

انشا با موضوع ایجاد تغییر در زندگی پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا در مورد ایجاد تغییر در زندگی

مقدمه:

انشایی که امروزاز من می شنوید در مورد ایجاد تغییر در زندگی است، تمام انسان ها تغییر را دوست دارند اما درست زمانی که این کار در قبال خودشان انجام شود، خودشان عموما تغییر را دوست ندارند و از آن فراری هستند.

تنه انشاء:

در صورتی که این یک پروسه کاملا اشتباه است، ما باید بیاموزیم که تجربه های اشتباه می تواند به ما درس دهد تا مسیر خود را در زندگی تغییر دهیم، موجب دگرگون سازی این وضعیت شویم.

ما باید به عنوان یک جوان بیاموزیم که اگر خودمان را درگیر تغییر می کنیم، این تغییر نگرش کاملا مثبت باشد. در غیر این صورت نه تنها شما را به کسانی که دوست دارید در کنارشان باشید نزدیک نمی کند، بلکه آن ها را از شما دور و دور تر می کند.

انسان هایی که ناگهانی با یک تغییر روبرو می شوند می توانند خود را حتی به سمتی اشتباه نیز هدایت کنند. پس تغییرات ناگهانی نمی تواند همیشه خوب باشد و شرایط ایده آلی را برای شما فراهم کند، به هر حال اگر می خواهید که تغییرات مثبت را شروع کنید نباید از یاد ببرید که انسان ها باید برای تغییراتی که در زندگی خود ایجاد می کنند تاوان دهند.

انشا در مورد ایجاد تغییر در زندگی
انشا در مورد ایجاد تغییر در زندگی

نتیجه گیری:

برخی مواقع این تاوان ها صرفا روحی است، زمانی که سعی می کنید یک تغییر بزرگ در خود ایجاد کنید باید این زیرساخت نیز ایجاد گردد، در غیر این صورت نتیجه سرتاسر منفی است. سرانجام خوبی ندارد و چه بسا موجب شکست های بزرگ شود.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع ریسک کردن در زندگی و مسیر حرکت

شکست های بزرگ را از خود دور کنید و سعی کنید به چیزی که می خواهید زود تر دست یابید. انسان می تواند خودش موفقیتش را شکل دهد.

 

انشا در مورد ایجاد تغییر در زندگیپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

27 + = 31