پایه هفتم

انشا در مورد انسان های نخستین

انشا با موضوع انسان های نخستین پایه هفتم

پایه هفتم انشا در مورد انسان های نخستین

مقدمه:

می توانیم در مورد زندگی انسان های نخستین بگوییم که آن ها واقعا با شرایط سختی روبرو بودند، تصور کنید انسانی در این وضعیت و با این شرایط بازگردد به تاریخی قبل تر و اتفاقاتی که ممکن بود برای او رخ دهد، قطعا نتیجه ای برای او نداشت و اگر حس می کرد که ممکن است این دگرگونی در زندگی اش ایجاد شود بدترین وضعیت بود.

تنه انشاء:

انسان های نخستین هر چیزی را از طبیعت بدست می آورند، از خوراکی تا پوشش آن ها وابسته به چیز هایی بود که اگر حالا در موردش صحبت کنیم بسیار عجیب و دور از ذهن به نظر می رسد، از ریشه و برگ درختان برای خود کفش و لباس می ساختند و از آن استفاده می کردند. برای در امان ماندن از حیوانات و موجودات وحشی در غار ها زندگی می کردند. هنوز آتش را کشف نکرده بودند و قطعا همه چیز به سخت ترین حالت ممکن بود.

البته آن ها ظاهر متفاوت تری داشتند، برخی از آن ها بسیار قوی تر بودند و توان مبارزه با برخی از موجودات وحشی را داشتند که قطعا این ویژگی حالا در انسان ها وجود ندارد، مسئله کلیدی و مهم این است که زندگی انسان های نخستین هر روز تحت تاثیر خطر قرار می گرفت.

انشا در مورد انسان های نخستین
انشا در مورد انسان های نخستین

نتیجه گیری:

انسان های نخستین وقتی با چیز جدیدی آشنا می شدند نمی توانستند در مورد آن با یکدیگر صحبت کنند، در این وضعیت قطعا نوشتن یکی از ایده هایی بود که در ذهن انسان شکل گرفت، البته این نوشتن به شکل نقاشی و ساختاری بود که در ظاهر چشم آن ها می دید. به این صورت با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و منظور یکدیگر را بهتر درک می کردند.

 

انشا در مورد انسان های نخستینپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

45 − 37 =