پایه هفتم

انشا در مورد رویای موفق شدن در انسان ها

انشا با موضوع رویای موفق شدن در انسان ها پایه هفتم

پایه هفتم انشا در مورد رویای موفق شدن در انسان ها

مقدمه:

رویای موفق شدن در زندگی برای هر انسانی وجود خواهد داشت، این عطش در هر شخص متفاوت خواهد بود و قطعا این که زندگی شما پر از سختی ها و مشکلات بوده و یا این که غرق در بهترین وضعیت و موفقیت باشید، تفاوتی ایجاد نمی کند.

تنه انشاء:

در نهایت هر کدام از ما روز های سخت و تلخی خواهیم داشت، حال میزان این زمان بندی ها می تواند متفاوت باشد، اما بهتر است فراموش نکنید که لحظات سخت ماندگار نیست، راضی که وجود دارد این است که هر چه پیش تر می روید متوجه می شوید دنیا عجیب تر، سخت تر، گاه در تلخ ترین حالت و پیچیده است.

در نتیجه اگر دوست دارید این وضعیت را دگرگون سازید بهتر است به یاد داشته باشید که مسیر خود را بیابید، ما دانش آموزان می توانیم در شکوفا شدن دانش و استعداد خود بهترین عملکرد را داشته باشیم، اما این که تمام اتفاق مربوط به ماست این طور نیست.

باید وضعیت مساعدی باشد که بتوانیم در آن به رشد و تعالی برسیم، هر چند زندگی انسان ها با یکدیگر متفاوت است، برخی زود تر به آن دست یافته و برخی نیز در سخت ترین شرایط و حالت به چیزی که موفقیت است و تعریف موفقیت در آن شکل گرفته است می رسند و این حس بد و منفی می تواند گاهی باعث نا امیدی شود.

انشا در مورد رویای موفق شدن در انسان ها
انشا در مورد رویای موفق شدن در انسان ها

نتیجه گیری:

اما بزرگ ترین ویژگی منفی که یک انسان می تواند در ذهن خود داشته باشد این است که این حس منفی را گسترش داده و همواره به آن پر و بال دهد که می تواند مشکلات زیادی را برای سلامت روح و جسم او ایجاد کند.

مطلب پیشنهادی :  انشا چگونه زندگی شاد و آرامی داشته باشیم

انشا در مورد رویای موفق شدن در انسان هاپایه هفتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

24 − = 20