پایه دوازدهم

انشا در مورد اختلاف نظر در انسان ها

انشا با موضوع اختلاف نظر در انسان ها پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا در مورد اختلاف نظر در انسان ها

مقدمه:

دلیل اختلاف نظر در زندگی انسان ها چیست؟ انشایی که امروز نوشته ام در واقع سعی کرده ام پاسخی به این سوال بدهم! این که چرا انسان ها در مسائل متفاوت و مختلف با یکدیگر مقایسه هایی انجام داده و در نهایت اختلاف ایجاد می شود.

تنه انشاء:

اختلاف می تواند سرمنشأ های مختلفی داشته باشد. نخست این که فرهنگ، جغرافیا، اجتماع و… این تفاوت ها را میان انسان ها به وجود می آورد. انسان ها به این ترتیب می آموزند که چگونه باید در مورد مسائل مختلف با یکدیگر بحث کنند.

آیا این بحث می تواند نتیجه داشته باشد؟ گاه بسیاری از بحث ها نتیجه درستی نخواهد داشت و چه بسا به هیچ عنوان هوشمندانه نباشند، اما می تواند موجب رشد عقلی انسان باشد، انسان هایی که به خوبی بحث می کنند می توانند ذهن خود را گسترش داده و در مورد هر اتفافی که برای آن ها رخ می دهد نظر دهند.

وقتی در مورد چیزی بحث می کنید، اگر شکست می خورید و قانع می شوید، باید این مسئله را قبول کنید. در غیر این صورت نتایج منفی پیش و روی شما خواهد بود.

اگر فکر می کنید که ممکن است با بحث  در مورد یک موضوع به نتایجی که در ذهن ساخته اید نرسید. باید کمی نگرش خود را تغییر دهید. همیشه نباید حق با شما باشد. انسان نیز خطا می کند و گاهی این خطا ها ممکن است به نفع او نباشد و او را با ضرر های بسیاری روبرو کند.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد روز های سخت زندگی
انشا در مورد اختلاف نظر در انسان ها
انشا در مورد اختلاف نظر در انسان ها

نتیجه گیری:

به هر حال اگر فکر می کنید که اشتباه می تواند موجب شود ضعف شما نشان داده شده و بروز اشتباهات شما را دچار دردسر می کند، باید گفت که انسان ها با اشتباه می توانند مسیر های درست را بیابند.

انشا در مورد اختلاف نظر در انسان هاپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 3 =