انشاء با موضوع آزاد

انشا در مورد اتفاقات طول روز و تکرار آن ها

انشا با موضوع اتفاقات طول روز و تکرار آن ها

انشاء با موضوع آزاد انشا در مورد اتفاقات طول روز و تکرار آن ها

مقدمه:

انشایی که امروز می خوانیم در مورد اتفاقاتی است که در طول روز رخ می دهد، مدام آن ها را تکرار می کنیم و باید بگوییم که این یک فرمول جالب است که از آن ها خسته نمی شویم.

تنه انشاء:

آیا شما هم وقتی صبح از خواب بر می خیزید، روی خود را شسته، صبحانه می خورید، پس از آن به کارهای خود می پردازید تا زمان ناهار فرا برسد؟ پس از آن نیز مجددا به انجام وظایف خودتان می پردازید؟ در این وضعیت باید بگوییم که زندگی ممکن است ریتم یکسانی داشته باشد، اما بالاخره بخشی از آن را هر زمان که تجربه کنیم باز هم برای ما سخت و نشدنی نیست.

انسان ها گاهی نیاز به دگرگون کردن و خارج شدن از این وضعیت تکراری دارند. بعلاوه این که باید بدانید ممکن است سخت ترین لحظات درست در همین روزمرگی ها تکرار شود. پس امیدوار باشید که زندگی روز های خوب و مثبت هم خواهد داشت.

به هر حال کار های روزمره باعث می شود که ما به روند مثبتی در زندگی برسیم، هدفمند پیش برویم و مدام سعی کنیم تغییرات مثبت را حس کرده و آن ها را در زندگی به بهترین شکل ممکن رقم بزنیم. به هر حال این وضعیت در نهایت نتیجه ای برای شما خواهد داشت.

انشا در مورد اتفاقات طول روز و تکرار آن ها
انشا در مورد اتفاقات طول روز و تکرار آن ها

نتیجه گیری:

درس خواندن را در هر زمان که فکر می کنید شروع کنید، کسب علم می تواند بهترین راه برای استفاده از زمان هایی باشد که به نظر نمی توانیم در آن ها کاری انجام دهیم. انجام کار های مهم را به زمانی بسپارید که فکر می کنید وقتتان در حال به هدر رفتن است.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد مقایسه انسان ها با یکدیگر

 

انشا در مورد اتفاقات طول روز و تکرار آن هاانشاء با موضوع آزاد

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

 

امتیاز کاربران: 4.4 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 79 = 83