پایه نهم

انشا در مورد اتفاقات تلخ و بد در زندگی

انشا با موضوع اتفاقات تلخ و بد در زندگی پایه نهم

پایه نهم انشا در مورد اتفاقات تلخ و بد در زندگی

مقدمه:

روز های سخت، تلخ و بد در زندگی همه انسان ها عموما کم و بیش وجود دارد، اما برخی با آن روبرو شده و سعی می کنند حلش کنند، برخی نیز از این روز های بد فراری هستند و ترجیح می دهند که زندگی خود را به شکل دیگری به سمت دیگری و حتی گاهی با نا امیدی بنا کنند که قطعا سرانجام خوبی نخواهد داشت.

تنه انشاء:

فرا تر از هر چیزی بهتر است به یاد داشته باشیم که انسان ها در شرایط مختلف می توانند تصمیمات متفاوتی بگیرند و این تصمیم می تواند زمانی سخت تر باشد که راه های زیادی نداشته باشند، در این شرایط به فکر راه فرار هستیم، این راه فرار ممکن است حتی وضعیت را بد و بدتر کند، اما اگر فکر می کنیم که ممکن است روز های سخت به پایان نرسد باید بگوییم که سخت در اشتباه هستیم.

اشتباهات انسان ها زمانی بیشتر می شود که فکر کند خودش می تواند هر مشکلی را حل کند و نیازی به مشورت و کمک گرفتن از دیگران نبیند. در روحیه انسان ها همواره حس کارکردن به صورت انفرادی وجود دارد که به هیچ عنوان خوشایند نیست و حتی می تواند موجب مشکلات زیادی نیز برای او شود.

وقتی بیاموزیم که برای رشد و موفقیت هم به دیگران کمک کنیم و هم سعی کنیم خودمان حل کننده مشکلات سخت باشیم قطعا روز ها بهتر و آینده زیبا تر می شود.

انشا در مورد اتفاقات تلخ و بد در زندگی
انشا در مورد اتفاقات تلخ و بد در زندگی

نتیجه گیری:

آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که چرا اتفاقات تلخ و بد در زندگی مان رخ می دهد؟ بله بخشی از آن تقدیر و حکمتی است که خداوند بزرگ و حکیم پیش و روی ما قرار داده است تا خود را آزموده و قوی تر برای آینده ای بهتر شویم.

مطلب پیشنهادی :  انشا در مورد حیوان سگ

 

انشا در مورد اتفاقات تلخ و بد در زندگیپایه نهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 1.1 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 2 =