پایه هشتم

انشا درباره باغ خانه من

انشا با موضوع باغ من در کنار خانه ام برای پایه هشتم

پایه هشتم انشا درباره باغ خانه من

مقدمه:

باغ بهترین مکان است. زیرا تنها جایی است که فرد می‌تواند از زندگی شلوغ آسوده شود . علاوه بر این داشتن یک باغ در خانه از مزایای بسیاری برخوردار است . برای مثال , یک باغ گیاهان زیادی دارد که اکسیژن می‌دهند .

تنه انشاء:

علاوه بر این, بوی گل‌ها در صبح ذهن یک فرد را تازه می‌کند . با این حال , در این دوره , مردم به دلیل فقدان فضا قادر به ساخت باغ نیستند . و همچنین برخی فکر می‌کنند که این اتلاف فضا است . بنابراین باغ‌ها دیگر در خانه موجود نیستند . از سوی دیگر باغ‌ها در خانه‌ها ضروری هستند . برای هدایت یک زندگی آرام , یک باغ نقش مهمی ایفا می‌کند .

باغ من شامل انواع مختلفی از گیاهان است . برای مثال , گل‌های مختلفی مثل گل رز , گل آفتابگردان , زنبق , گل‌های داودی دارد . این گل‌ها آسان‌ترین چیز رشد و شکوفایی محیط با رایحه‌های زیبا هستند . علاوه بر این , رنگ‌های این گل‌ها باغی زیبا به نظر می‌رسند .
علاوه بر این , باغ من سبزیجات مختلفی دارد که در آن‌ها رشد می‌کنند.

برای مثال سبزیجات مانند گوجه , هویج , سیب‌زمینی شیرین , گل‌کلم و فلفل دلمه‌ای نیز ساده‌ترین آن‌ها هستند . علاوه بر این , آن‌ها مزایای سلامتی متفاوتی دارند . علاوه بر این , این امر تضمین می‌کند که سبزیجات تازه و عاری از مواد شیمیایی هستند .

اگر شما هم دوست دارید یک باغ داشته باشید می توانید فضای آن را انتخاب کرده و با بررسی خاک شروع به کار کنید؛ بذر گیاهان را بخرید و بکارید و البته به آب و هوا و شرایط زیست محیطی مربوط به گیاهان توجه داشته باشید.

مطلب پیشنهادی :  انشا با موضوع از محبّت خارها گل مي شود
انشا درباره باغ خانه من
انشا درباره باغ خانه من

نتیجه گیری:

داشتن یک باغ در کنار خانه می تواند حس خوبی را هر روز صبح که از خواب بیداری می شوید به شما منتقل کند، امیدواریم آن را تجربه کنید.

انشا درباره باغ خانه من پایه هشتم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 22 = 24