پایه دوازدهم

انشا در مورد شعر عمر به خشنودي دل ها گذار تا ز تو خشنود شود کردگار

انشا شعر عمر به خشنودي دل ها گذار تا ز تو خشنود شود کردگار پایه دوازدهم

پایه دوازدهم انشا در مورد شعر عمر به خشنودي دل ها گذار تا ز تو خشنود شود کردگار

مقدمه:

ما می توانیم در زندگی خود انتخاب های متفاوت و مهمی داشته باشیم، این مسئله که بیاموزیم خوشحال کردن انسان های دیگر نیز به گونه ای وظیفه ماست و همواره باید آن را انجام دهیم، بسیار مهم است و باید سعی کنیم مدام در زندگی خود از این خصوصیات مثبت استفاده کنیم.

تنه انشاء:

هر کسی می تواند باعث شود که چند نفر دیگر در این دنیای بزرگ و گاه بی رحم خوشحال شوند و این مسئله تا حد زیادی بستگی به خودش دارد که چگونه با اطرافیان خود در شرایط مختلف از جمله موفقیت، شکست، ناراحتی و خوشحالی رفتار داشته باشد، صرف این مسئله که تنها در سختی ها به فکر دیگران باشیم و حس مثبتی به خود منتقل کنیم اشتباه است، در واقع به این وسیله از خداوند بزرگ و بخشنده که آگاه به همه چیز است کمک می خواهیم.

بهتر است در زمان خوشی و وقتی که برای ما اتفاقات خوش رخ می دهد نیز این نگرش را داشته باشیم تا همواره در زندگی فردی سعادتمند باشیم. تمام مسائل زندگی به صورت دومینو در کنار هم رخ می دهند و پازل بزرگی را تکمیل می کنند. در بخش های بزرگی از این پازل باید خوبی کردن به دیگران نیز وجود داشته باشد.

انشا در مورد شعر عمر به خشنودي دل ها گذار تا ز تو خشنود شود کردگار
انشا در مورد شعر عمر به خشنودي دل ها گذار تا ز تو خشنود شود کردگار

نتیجه گیری:

انسان هایی که به دیگران کمک نمی کنند معمولا در شرایطی درگیر وضعیتی می شوند که نیاز به کمک دارند، البته که منظور از این کمک صرفا مالی نیست، می تواند عاطفی و یا هر نوع دیگری باشد. پس بهتر است به فکر اتفاقات ناگوار پیش و روی زندگی خود در آینده باشیم.

 

انشا در مورد شعر عمر به خشنودي دل ها گذار تا ز تو خشنود شود کردگارپایه دوازدهم

گردآوری توسط: مرجع انشا / انشائی

امتیاز کاربران: 4.45 ( 1 رای)
برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

37 − = 35